Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - سفیر ایران در انگلیس در صفحه مجازی منتسب به خود واکنشی به صادر نشدن رویداد برخی از اعضای تیم ملی تکواندوی ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان واکنش نشان داد.

بیست و چهارمین دوره رقابت های تکواندوی قهرمانی جهان در حالی از روز چهارشنبه در شهر «منچستر» انگلیس برگزار شد که تعداد زیادی از اعضای تیم ایران برای حضور در این مسابقات با مشکلات زیادی مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از تلاش های صورت گرفته روادید «سجاد مردانی» و «آرمین هادی پور» از اعضای تیم ملی، «سیدمحمد پولادگر» رئیس فدراسیون، «علی محمدبسحاق» مربی تیم ملی و «آرش فرهادیان» صادر شد.
با این حال ویزای «میرهشام حسینی» بخت نخست تیم ایران و همچنین «عرفان ناظمی» صادر نشد تا این 2 جوان شایسته حضور در مسابقات قهرمانی جهان را از دست بدهند.
در واکنش به این مشکلات «حمید بعیدی نژاد» سفر ایران در انگلیس در یکی از صفحات مجازی خود اعلام کرد: «امروز در پیگیری مجدد صدور ویزای تیم ملی تکواندو با سفیر انگلیس در تهران گفت وگو کردم. وی می گفت براساس رویه قانونی، 11 روز برای رسیدگی به درخواست ویزای ورزشی زمان نیاز است و مسئولین انگلیسی به وی اطمینان داده اند که تمامی ویزاهایی که در این مقطع زمانی درخواست شده، صادر شده اند. به هر صورت، شرایط ناراحت کننده ای است»
ورزشی**3783**9118**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش رزمي تكواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۰۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای توماج صالحی صادر شده، اما هنوز به ما ابلاغ نشده است

وکیل توماج صالحی گفت: رای صادر شده، اما هیچ اطلاعی از جزئیات حکم صادره نداریم و منتظر ابلاغ حکم هستیم تا اطلاع‌رسانی صورت گیرد.

مصطفی نیلی وکیل توماج صالحی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین جزئیات حکم صادر شده برای موکل خود گفت: رای صادر شده است، اما هنوز نمی‌دانیم رای صادر شده چیست.

وی ادامه داد: منتظر هستیم که رأی به ما ابلاغ شود، پس از آن استنکاف کنیم و بعد از آن اطلاع‌رسانی صورت گیرد.

وکیل توماج صالحی تاکید کرد: در حال حاضر هیچ اطلاعی از حکم صادره نداریم. احتمال می‌دهم امروز یا فردا حکم را دریافت کنیم. 

منبع: ایلنا

tags # توماج صالحی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • انگلیس سفیر روسیه را احضار کرد
  • (ویدئو) واکنش بغض‌آلود وزیر اسبق بهداشت به مهاجرت بهترین شاگردانش از ایران
  • مهاجرت با ویزای جعلی
  • واکنش ایران به گسترش اعتراضات دانشجویان آمریکا
  • بازار سیاه مهاجرت با ویزای جعلی
  • واکنش سفیر روسیه در آمریکا به کمک‌های جدید به اوکراین
  • واکنش متفاوت حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • رای توماج صالحی صادر شده، اما هنوز به ما ابلاغ نشده است
  • زالوژنی سفیر اوکراین در انگلیس شد
  • زالوژنی رسما سفیر اوکراین در انگلیس شد