Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: درصدد تحقق سهم 30 درصدی بانوان در تصدی مدیریت و پذیرش مسولیت های این استان هستیم.

سید سعید شاهرخی روز پنجشنبه در حاشیه شورای برنامه ریزی در گفت و گو با ایرنا افزود: سهم بانوان در مناصب مدیریتی که بر اساس قانون 30 درصد است،‌ باید اعمال شود.
وی با بیان اینکه زنان به عنوان نیمی از جمعیت کشور در همه عرصه ها باید حضور فعال داشته باشند ادامه داد: 95 درصد مدیران در این استان بومی هستند و در انتصاب ها اولویت با نیروهای بومی است
استاندار همدان با تاکید بر اینکه همین شیوه و رویه را دنبال می کنیم افزود: به ویژه جوانان و بانوانی که می توانستند نقش آفرینی کنند و تاکنون محقق نشده این نقش را به جوانان و بانوان استان می دهیم که پست های مدیریتی را بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاهرخی افزود: ما مصمم هستیم 30 درصد پست های مدیریتی در استان را به بانوان فرهیخته و باسواد زیادی که در استان هستند بدهیم.
وی همچنین با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری و رونق تولید نیز گفت: در استان همدان ظرفیت های خوبی برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف از جمله صنعت و کشاورزی وجود دارد که احصا شده است.
شاهرخی بیان کرد: با توجه به فرصت هایی که در کشور فراهم است توجه همه به رونق تولید و حمایت از تولید است لذا باید شرایط را آسان کنند که سرمایه گذارها با فراغ بال در طرح ها و ظرفیت هایی که وجود دارد سرمایه گذاری کنند.
7523/2087

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي زنان تصدي مديريت دولت تدبير واميد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۰۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های مسابقات کاتا جودو بانوان استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در بخش کاتا ناگه نوکاتا، ستاره موسوی و حنانه رحمانی از شهرستان بهار با امتیاز ۳۵۶ نشان طلا را به خود اختصاص دادند و نگار و نیکا مرادی از همدان با ۲۰۴ امتیاز نشان نقره گرفتند.

همچنین در بخش کاتامه نوکاتا، عارفه و مائده سروش مهر از همدان با امتیاز ۳۶۲ به نشان طلا و پریسا قره خانی و صبا شیری از بهار با امتیاز ۳۶۱ به نشان نقره دست یافتند.

در بخش جونو کاتا هم زهرا سلطانی و نازنین زمانی از بهار با امتیاز ۳۹۷ موفق به کسب نشان طلا شدند.

این رقابت‌ها با شرکت جودوکارانی از همدان و بهار در خانه جودو شهیدسپهری همدان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • توسعه فراوری معدنی عامل تحقق رشد اقتصادی ۵.۷ درصدی در استان سمنان
  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • بانوان صنعتگر در تحقق شعار نقش آفرینی کنند
  • شورای تامین مالی برای تحقق جهش تولید تشکیل شد
  • حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • تحقق ۱۲۸ درصدی آزمون کمیت محصولات پیش بسته بندی
  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند
  • معرفی برترین‌های مسابقات کاتا جودو بانوان استان همدان