Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@14:08:23 GMT

از برکات ماه رمضان، کاهش وقوع جرائم است

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۰۶۱۳

از برکات ماه رمضان، کاهش وقوع جرائم است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ احمدی در نشست تعامل با وعاظ و روحانیت مبلغ در شهرستان گناوه گفت: یکی از برکات ماه مبارک رمضان، کاهش وقوع جرائم است و هر سال در این ماه آسمانی شاهد این کاهش نسبت به ماه‌های قبل و بعد از آن هستیم.

وی ضمن تقدیر از فعالیت تبلیغی روحانیون تصریح کرد: همین مسائل احکام و اخلاقی که شما بالای منبر بیان می‌کنید در واقع بخشی از کار فرهنگی پلیس در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و جرائم است و هر چه افراد به این مسائل پایبند‌تر باشند کمتر در معرض آسیب‌ها و جرائم قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه افزود: بعضی افراد هستند که تخطی از قانون و ارتکاب تخلفات را چندان گناه نمی‌دانند در حالی که از نظر مراجع تقلید سرپیچی از قوانین در نظام اسلامی یا جائز ندانسته و یا اینکه حرام اعلام کرده اند.

احمدی با اشاره به عمده جرائم و آسیب‌های اجتماعی شهرستان، توصیه‌های پلیس را در هفت بند ارائه کرد تا با بهره گیری از آن‌ها در نیاز سنجی موضوع سخنرانی ها، دغدغه‌های اجتماعی شهر نیز مطرح شده باشد.

وی در ادامه بیان کرد: نیاز است والدین وقت کافی برای فرزندان خود بگزارند تا با نظارت، برنامه ریزی و فراهم کردن محیط سالم، آینده‌ی روشن آن‌ها را آسیب زدایی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه افزود: تحقیقات نشان می‌دهد ۶۰ درصد افراد معتاد از طریق دوستان ناباب دچار اعتیاد شده اند و همان اندازه که دوستان ناباب بالاخص در سنین نوجوانی تاثیر و الگو پذیری دارد، دوستان خوب نیز تاثیر بسزایی در تربیت افراد دارد.

احمدی گفت: در قدم اول والدین خود باید دوستان خوبی برای فرزندان باشند و محیط خانواده باید کانون آرامش و صمیمیت باشد.

وی در خاتمه این نشست خواستار مشارکت مردم و سایر دستگاه‌ها با پلیس در برقراری هر چه بهتر نظم و امنیت شد که تاکید مقام معظم رهبری نیز بر آن است

انتهای پیام/م

تریبون مساجد فرصتی فرهنگی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رمضان نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۰۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت صدور «برگ جریمه رانندگی اشتباهی» چیست؟

سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راهور اظهار کرد: دو موضوع باعث اشتباه ارسال شدن جرائم رانندگی است؛ یک موضوع کیفیت دوربین‌ها و دو دستکار کردن ارقام پلاک خودرو توسط برخی از رانندگان.

وی افزود: این دو عامل باعث شده که 5 درصد جرائم رانندگی اشتباهی برای افراد ارسال شود که برای پاک کردن این جرائم اشتباه، افراد به مراکز پلیس راهور مراجعه کنند.

حسینی بیان کرد: البته سامانه رسیدگی غیرحضوری یا اینترنتی به اعتراضات در دست آماده‌سازی است و امیدواریم به زودی یعنی در سال 1403 بتوانیم این سامانه را معرفی و رونمایی کنیم تا دیگر برای اعتراض به تخلفات رانندگی نیاز به مراجعه حضوری نباشد.

رئیس پلیس راهور در پایان گفت: در سال گذشته 157 میلیون جریمه برای رانندگان متخلف صادر شده است.

دیگر خبرها

  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با بهره گیری از تولیدات علمی و پژوهشی جامعه دانشگاهی گیلان
  • موفقیت شورا و شهرداری در کاهش آسیب‌های شهری هنگام وقوع بارندگی
  • پیری زودرس و سرطان؛ سیگار همه چیز را نابود می‌کند
  • نقش‌آفرینی بانوان خراسان شمالی در کاهش آسیب‌های اجتماعی محوری است
  • بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند
  • اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • علت صدور «برگ جریمه رانندگی اشتباهی» چیست؟
  • ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر