Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@09:04:50 GMT

برتری استقلال برابر سپیدرود رشت در نیمه نخست

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۰۹۵۸

برتری استقلال برابر سپیدرود رشت در نیمه نخست

تهران- ایرنا- نیمه نخست دیدار تیم های استقلال تهران در چارچوب هفته سی ام لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران با پیروزی آبی پوشان تهر انی به پایان رسید.

تیم فوتبال استقلال که شانسی برای قهرمانی ندارد به دنبال این است تا با پیرزی در این مسابقه وداعی خوش با لیگ هجدهم داشته باشند.
سپیدرود رشت که سقوط به لیگ آزادگان را در یک قدمی اش می بیند چیزی برای از دست دادن ندارد و می خواهد در ورزشگاه آزادی دست به شگفتی بزرگ بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دقیقه 6: روح الله باقری در محوطه شش قدم سپیدرود مهدی قائدی را صاحب توپ کرد که ضربه مهاجم جوان استقلال توسط کوروش ملکی مهار شد اما قائدی در برگشت با ضربه ای فنی گل اول تیمش را به ثمر رساند.
دقیقه 22: پاس روح الله باقری به مرتضی تبریزی رسید و این بازیکن با بغل پا گل دوم استقلال را وارد دروازه سپیدرود رشت کرد.
دقیقه42: استقلال صاحب ضربه پنالتی شد که وریا غفوری با با بی دقتی آن را از دست داد.
ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، وریا غفوری، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور، علی کریمی، روزبه چشمی، آیاندا پاتوسی، مرتضی تبریزی، مهدی قائدی و روح الله باقری
سرمربی: فرهاد مجیدی
ترکیب سپیدرود: کوروش ملکی، میثم فردوسی، میثم تهیدست، میلاد شیخ سلیمانی، محمد بلبلی، میلاد قربان زاده، هومن ربیع زاده، مهرداد بایرامی، حسین شنانی، لوکا نوزادزه و ابراهیم لطفی
سرمربی :نادر دست نشان
ورزشی**م.ت**2024

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش سپيدرود رشت استقلال ليگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۰۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری قاطع برابر قرقیزستان/ فوتسال ایران مسافر جام جهانی شد

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی فوتسال ایران در یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا به دیدار قرقیزستان رفت و با نتیجه ۶ بر یک به برتری رسید و جواز حضور در جام جهانی را به دست آورد.

ابتدا بهروز عظیمی برای ایران گلزنی کرد ولی قرقیزها خیلی زود به بازی برگشتند و با شوت  آمان‌بائف دونیربک به گل تساوی دست یافتند. سالار آقاپور و سعید احمدعباسی در ادامه توانستند دو بار دیگر برای ایران گلزنی کنند.

در ادامه ایران دو گل دیگر به ثمر رساند و موقعیت سنجی مهدی کریمی باعث شد تا ایران گل چهارم را نیز وارد دروازه قرقیزستان کند و خیال ملی‌‍‌پوشان را بابت پیروزی راحت کند. او در ادامه زننده گل پنجم ایران نیز بود و توانست با ظرافت توپ را به گوشه دروازه قرقیزستان برساند. دفاع قرقیزستان که شیرازه‌اش پاشیده شده بود در ادامه یک پنالتی داد که حسن‌زاده به زیبایی آن را به گل تبدیل کرد تا ایران ۶ بر یک این دیدار را برنده شود.

ایران در نیمه نهایی با برنده دیدار ازبکستان و ویتنام روبه‌رو خواهد شد و با توجه به حذف زودهنگام ژاپنی‌ها شانس بسیار بالایی برای قهرمانی در قاره کهن را دارد. 

چهار تیم راه‌یافته به دور نیمه‌نهایی، نماینده آسیا در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ خواهند بود. ازبکستان قبلا به عنوان میزبان جواز حضور در جام جهانی را کسب کرده و تاجیکستان نیز با برتری برابر افغانستان به جام جهانی رسید و علاوه بر این دو تیم، سه تیم دیگر از آسیا به جام جهانی راه خواهند یافت.

تیم ملی فوتسال ایران در دوره قبل این رقابت‌ها به دیدار نهایی راه یافته بود ولی با شکست برابر ژاپن در رده دوم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد در چین
  • درخشش طلا بر گردن ووشوکار ایرانی
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن محمدرضا ریگی
  • جلسه حساس لیگ برتری‌ها برای قانون سقف هزینه
  • ساخت تونلی ۱.۵ برابر برج میلاد به دست مهندسان ایرانی
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • برتری قاطع برابر قرقیزستان/ فوتسال ایران مسافر جام جهانی شد
  • برتری دریایی و خواهران منصوریان در گام نخست