Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@03:55:14 GMT

پدیده برای آسیایی شدن امیدوار ماند

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۱۴۴۱

پدیده برای آسیایی شدن امیدوار ماند

تهران- ایرنا- تیم پدیده مشهد درهفته سی ام و پایانی رقابت های لیگ برتر با برتری برابر تیم ماشین سازی تبریز در جایگاه چهارم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر ایستاد و امیدهای خود برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را زنده نگه داشت.

به گزارش ایرنا؛ شاگردان «یحیی گل محمدی» که برای برگزاری آخرین دیدار خود در چارچوب رقابت های هفته سی ام لیگ برتر راهی تبریز و ورزشگاه «بنیان دیزل» این شهر شده بودند با نتیجه 2 بر یک میزبان خود را شکست داده و جایگاه چهارمی خود در جدول رده بندی رقابت های لیگ را قطعی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دردقیقه 18 «حسین مهربان» و دردقیقه 71 «یونس شاکری» برای پدیده دراین دیدار گلزنی و برتری این تیم درآخرین دیدار خود در لیگ برتر را رقم زدند.
«محمد حسین کنعانی زادگان» نیز با گلزنی برای تیم ماشین سازی دردقیقه 54 یکی از گل های خورده تیم خود را جبران کرد اما با این گل مانع از شکست این تیم نشد.
شاگردان«یحیی گل محمدی» با کسب هرسه امتیاز این دیدار 56 امتیازی شد. در صورت قهرمانی یکی از دو تیم سپاهان یا پرسپولیس در جام حذفی تیم فوتبال پدیده مشهد نیز سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را بدست خواهد آورد.
شاگردان«محمد رضا مهاجری»نیز با قبول این شکست خانگی با 29 امتیاز دررده سیزدهم جدول رده بندی این رقابت ها ماند.
ترکیب تیم ماشین سازی تبریز:
فرناندو دخسوس، محمد حسین کنعانی، فرید بهزادی کریمی، محسن یوسفی، مسیح زاهدی، سید محمد خرم‌الحسینی، عزیز معبودی، احمدرضا زنده روح، احسان تائیدی، سعید مهری و محمد اهل شاخه.
ترکیب تیم پدیده:
میلاد فراهانی، علی نعمتی، محمدحسین مرادمند، مسعود ریگی، رضا ناصحی، اکبر صادقی، امین قاسمی‌نژاد، حسین مهربان، سعید صادقی، مرتضی منصوری و یونس شاکری.
«محمد رضا اکبریان» قضاوت این دیدار را کم برخورد را برعهده داشت و به هیچ کدام ازبازیکنان دو تیم کارت زرد و یا قرمز نشان نداد.
ورزشی **9144**9118**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ برتر پديده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۱۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب استقلال برای مصاف با ذوب آهن

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دیدار تیم های استقلال و ذوب آهن از هفته بیشت و ششم مسابقات لیگ برتر از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

ترکیب تیم فوتبال استقلال برای این دیدار به شرح زیر است:

سید حسین حسینی، صالح حردانی، محمد حسین مرادمند، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، مهرداد محمدی، زبیر نیک‌نفس، گوستاوو بلانکو، ابوالفضل جلالی، جلال الدین ماشاریپوف و آرش رضاوند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خاتون و 21 رقیب قدرتمند در رقابت‌های آسیایی!
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| شوک یک نیمه‌ای ذوب‌آهن به استقلال در آزادی
  • اعلام ترکیب استقلال برای مصاف با ذوب آهن
  • ترکیب تیم های فولاد و تراکتور
  • دیدار بارزانی با حسین امیرعبداللهیان
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • محمد مهاجری : جناب آقای رئیسی! به‌قول حاج‌ حسین‌ آقای‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست
  • فهرست نامزد‌های جبهه مردمی ایران قوی در ۲۲ حوزه اعلام شد
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز