Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- پرسپوليس با تک گل ماريو بوديمير از پارس جنوبي جم پيش است و با اين نتيجه قهرمان هجدهمين دوره ليگ برتر خواهد شد.

به گزارش آريا،  تيم پرسپوليس توانست پارس جنوبي جم را شکست دهد تا با اقتدار در صدر جدول باقي مانده و به مقام قهرماني برسد. شاگردان برانکو ايوانکوويچ در دقيقه 41 اين بازي توسط ماريو بوديمير به گل رسيدند و موفق شدند اين گل را تا پايان حفظ کرده و براي دوازدهمين بار به قهرماني ليگ ايران برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکيب پارس جنوبي جم: رحمان احمدي، حامد نوري، مجتبي لطفي، ميثم‌نقي‌زاده، ميرهادي ميرجوان، حسين پوراميني، محمد نوري (دقيقه 57-مجيد علياري)، محمد ستاري، روح اله سيف اللهي (دقيقه 77-متين کريم زاده) ، شهرام گودرزي و سعيد محمد فردفرد

ترکيب پرسپوليس: عليرضا بيرانوند، سيدجلال حسيني، مهدي شيري، شجاع خليل‌زاده، محمد نادري، کمال کاميابي‌نيا، احمد نوراللهي، مهدي ترابي، سيامک نعمتي(دقيقه 67-محسن ربيع خواه)، ماريو بوديمير و علي عليپور

دو تيم بازي را در نيمه اول هجومي آغاز کردند و براي زدن گل در تلاش بودند. کم کم پارس جنوبي توپ و ميدان را در اختيار گرفت تا پرسپوليسي ها تحت فشار قرار گيرند. در 15 دقيقه ابتداي عي رغم اينکه بازي جذابي را شاهد بوديم، خبري از موقعيت نبود. دقيقه 18 توپ ارسالي سيف اللهي از جناح چپ به ميرجوان رسيد که با ضربه سر اين بازيکن توپ با اختلاف از کنار دروازه عبور کرد. بازي کم کم متعادل شد و خبري از ايجاد موقعيت نبود. دقيقه 31 کرنر ارسالي مهدي ترابي با ضربه سر بازيکن پرسپوليس به شکل خطرناکي از کنار دروازه پارس جنوبي عبور کرد تا همجنان دروازه ها بسته بماند. سرانجام پرسپوليس موفق شد دروازه پارس جنوبي را باز کند، دقيقه 40 توپ ارسالي مهدي ترابي در مقابل دروازه پارس جنوبي به ماريو بوديمير رسيد که با شوتي دقيق توپ را درون دروازه قرار داد. در ادامه اين ديدار اتفاق خاصي رخ نداد تا پرسپوليس موفق شود نيمه اول را با نتيجه 1 بر 0 پيروز شود تا برد راهي رختکن شود و به قهرماني ليگ برتر بسيار نزديک شود.

در نيمه دوم پرسپوليسي ها توپ و ميدان را در اختيار داشتند تا برتري خود را حفظ کنند. دقيقه 55 شهرام گودرزي پشت محوطه جريمه پرسپوليس صاحب توپ شد که شوت محکم او به شکل خطرناکي از کنار دروازه عبور کرد. بازي کاملا تا اوسط نيمه دوم متعادل بود و مانند نيمه اول بازي بدون موقعيت و سرد بود. پرسپوليسي ها به خوبي بازي را کنترل کردند تا از برتري خود محافظت کنند. بازي کاملا خنثي بود و خبري از ايجاد موقعيت نبود، در دقايق پاياني بازي کمي متشنج شد که داور مجبور شد به دليل پرتاب اشياي هواداران پارس جنوبي بازي را متوقف کند تا بازي کاملا سرد شود. دقيقه 94 علي عليپور با رحمان احمدي تک به تک شد که شوت او را دروازه بان پارس جنوبي موفق شد دفع کند. در ادامه هيج اتفاق خاصي روي دروازه ها رخ نداد تا پرسپوليس با همان تک گل نيمه اول بوديمير پيروز ميدان شود و براي سومين سال متوالي موفق شد قهرماني ليگ خليج فارس را کسب کند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۱۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپولی‌ها همه کار کردند که اورتون گل بزند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازی برابر شاگردان شان دایش یک چالش سخت دیگر برای لیورپول است. آنها که در ورزشگاه گودیسون پارک مهمان اورتون هستند، با گل برنتویت عقب افتاده‌اند.

در دقیقه ۶ بازی روی برخورد کالورت لوین با آلیسون بکر داور به سود اورتون پنالتی اعلام کرد اما پس از بازبینی صحنه به کمک VAR، مشخص شد که مهاجم اورتون در موقعیت آفساید به توپ رسیده و بدین ترتیب پنالتی رد شد.

در ادامه بازیکنان اورتون باز هم حملاتی داشتند تا اینکه بالاخره در دقیقه ۲۷ موفق شدند دروازه آلیسون را باز کنند. روی حمله ناموفقی از اورتون، رابرتسون صاحب توپ شد اما دفع توپ او به کورتیس جونز خورد و برگشت. در ادامه الکسیس مک‌آلیستر هم در مقابل دروازه نتوانست توپ را دفع کند و این بار توپ به برنتویت رسید. ضربه او ابتدا با سیو ناقص آلیسون بکر مواجه شد اما توپ آرام آرام به سمت دروازه رفت و سپس از خط گذشت تا تبدیل به گل اول اورتون شود.

در ادامه لیورپول شروع به حمله کرد اما تاکنون در جبران گل برنتویت ناکام بوده است.

برنتویت به اولین بازیکن اورتون پس از دمارای گری در سال ۲۰۲۱ تبدیل شد که موفق می‌شود مقابل لیورپول گلزنی کند. آنها ۴۳۸ دقیقه در گلزنی به لیورپول ناکام مانده بودند.

در صورتی که لیورپول در این دیدار در کسب سه امتیاز ناکام بماند آنها ۷۴ امتیازی می‌مانند و به نوعی باید با قهرمانی خداحافظی کنند.

دیگر خبرها

  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لیورپولی‌ها همه کار کردند که اورتون گل بزند (عکس)
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • واکنش آزمون بعد از زدن سومین گل فصل