Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@21:42:29 GMT

حسینی برای سومین فصل پیاپی جام قهرمانی را بالای سر برد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۱۶۵۵

حسینی برای سومین فصل پیاپی جام قهرمانی را بالای سر برد

تهران- ایرنا- سید جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس برای سومین فصل متوالی، جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر برد.

سید جلال حسینی در حالی امشب (پنج شنبه) 25 اردیبهشت جام قهرمانی لیگ برتر را به عنوان کایپتان سرخ پوشان بالای سر می برد که تا کنون هفت مرتبه در کسوت بازیکن و با تیم های مختلف، موفق به کسب قهرمانی لیگ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این بازیکن تا کنون سه مرتبه با پرسپولیس، سه مرتبه با سپاهان و یک مرتبه با سایپا قهرمانی لیگ برتر را تجربه کرده است.
بازیکنان پرسپولیس به مناسبت دوازدهمین قهرمانی این تیم در لیگ ایران، تی شرتی با همین مضمون بر تن کردند اما امید عالیشاه بر خلاف سایر بازیکنان، تی شرت سفیدی بر تن داشت.
رادوشویچ با پرچم کرواسی روی سکو رفت و شایان مصلح نیز پرچم قرمز رنگی که منقش به ذکر «یا رقیه» بود به جایگاه فراخوانده شد.
از جمله نکات جالب، پخش موسیقی محلی بوشهری بود.
ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ و عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر مدال های قهرمانی را به بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس اهدا کردند.
هنگامی که برانکو قصد داشت به سمت سکوی قهرمانی برود، بازیکنان و کادر فنی برای او یک تونل ایجاد و از او تجلیل کردند و در ادامه بازیکنان و کادر فنی، عکس یادگاری دسته جمعی انداختند.
سید جلال قصد داشت جام قهرمانی را از دست مسئولان دریافت کند اما یکی از هواداران به سمت او رفت و با در آغوش گرفتن کاپیتان پرسپولیس، در بالا بردن جام وقفه ایجاد کرد.
تیم فوتبال پرسپولیس در بازی امشب (پنج شنبه) 25 اردیبهشت مقابل پارس جنوبی جم، یک بر صفر به برتری رسید و با 61 امتیاز برای سومین مرتبه پیاپی قهرمان شد.
ورزشی*9104** 2024

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش حسيني قهرماني ليگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۱۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم

آفتاب‌‌نیوز :

آبی‌ها چهارشنبه شب در تبریز میهمان تراکتور هستند و این در حالی است که سیدحسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان استقلال به دلیل محرومیت در این بازی غایب خواهد بود. در غیاب او وظیفه حفاظت از دروازه آبی‌ها به محمد رضا خالدآبادی محول خواهد شد.

با وجود اینکه استقلال در این بازی حسین حسینی را در ترکیب ندارد، می‌خواهد با محمدرضا خالدآبادی با یک تیر دو نشان بزند. اینکه با گل نخوردن علاوه بر کسب سه امتیاز این دیدار عنوان بهترین خط دفاعی را یک بار دیگر از آن خود کند. اگر دروازه استقلال در این بازی بسته بماند و دروازه تیم پرسپولیس در مصاف با سپاهان باز شود استقلال یک بار دیگر عنوان بهترین خط دفاعی را از آن خود خواهد کرد. البته آبی‌ها برای برنده شدن علاوه بر بسته نگه داشتن دروازه باید گل بزنند و از سویی در صورتی که دروازه تیم پرسپولیس در مصاف با سپاهان یک بار دیگر باز شود، استقلال و پرسپولیس در تعداد گل‌های خورده مساوی می‌شوند و هر دو عنوان بهترین خط دفاعی لیگ برتر را مشترکا در اختیار خواهند گرفت.

تا به اینجای کار بهترین تیم در فاز دفاعی پرسپولیس است که ۱۳ بار دروازه‌اش باز شده است و استقلال یک گل نسبت به رقیب دیرینه بیشتر دریافت کرده است. البته اگر دروازه تیم استقلال در بازی با شمس آذر بعد از برتری ۳-۰ دوبار باز نمی‌شد، هم چنان این عنوان در اختیار آبی‌ها بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • گولسیانی: پزشک سپاهان از بازیکنان این تیم بیشتر دوید
  • نکونام: مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • سومین آزمون سخت اوسمار/ نوبت پیروزی پرسپولیس فرا می‌رسد؟
  • عزیزیان: امروز تکلیف قهرمان لیگ روشن می‌شود
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • نکونام به دنبال چهارمین برد پیاپی مقابل تراکتور
  • اکبری: شانس بالای سپاهان در جام حذفی/ حواشی تمرکز مورایس را به‌هم زد
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)