Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، نادر دست‌نشان بعد از شکست تیمش برابر استقلال و سقوط به لیگ یک گفت: این برد را به استقلال تبریک می‌گویم. حیدری یکی از بهترین‌های فوتبال ایران خداحافظی کرد و این برد در کنار خداحافظی بود. برای من جالب است که دوستان از این نشست خبری استقبال کمی کردند. اگر ما در نشست خبری حاضر نشویم، از ما انتقاد می‌شود به شکلی که ما گناه کبیره کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شروع مسابقه دچار احساسات شدیم اما در نیمه دوم بهتر بازی کردیم و به گل رسیدیم. بازیکنان ما وقتی ترکیب تیم ذوب آهن را در مسجد سلیمان دیدند، هیچ انگیزه‌ای نداشتند و مردیم تا آن‌ها را به میدان بفرستم. از تیم ذوب آهن انتظار این کار را نداشتم و امیدارم ذوب‌آهن اصفهان قهرمان آسیا شود. سپیدرودی‌ها هیچ وقت بزرگواری ذوب آهن را از یاد نمی‌برند. استقلال توانست مزد برتری خود را بگیرد. نیمی از بازیکنان ما برای اولین مرتبه به آزادی می‌آمدند و این تجربه برای آن‌ها سنگین بود و نتوانستیم فوتبال خود را بازی کنیم.

دست نشان  در خصوص دلیل اصلی سقوط سپیدرود گفت: جوابی برای این سوال ندارم زیرا این موضوع به من ربطی ندارد. پاسخ این سوال حواشی زیادی دارد. چرا استقلال قهرمان نشد و مربی این تیم تغییر کرد؟ سپیدرود هم مانند استقلال است. اگر شما کارت خبری نداشتید به ورزشگاه می‌آمدید؟ اگر بازیکنان استقلال با مدیر باشگاه قرارداد نداشتند امروز بازی می‌کردند؟ ببینید کدام تیم بدون قرارداد ثبتی و بدون قرارداد با باشگاه در لیگ حضور داشت. من از شما خواهش می‌کنم به دنبال این موضوع بروید. سپیدرود در روزی شکست خورد که انصاف و امنیت برای داور و تیم مهمان در مسجد سلیمان وجود نداشت. در گذشته نیز گفتم و همیشه این را می گویم که وقتی امنیت وجود نداشته باشد، اتفاقات خاصی رخ می‌دهد و این اتفاق در مسجد سلیمان رخ داد. ترقه، انواع مواد محترقه نزدیک به بمب، بلندگوهایی که در هیچ جا وجود ندارد و دیگر مسائل در مسجد سلیمان وجود داشت. در بازی سپیدرود گفتند که تبل باید جمع شود اما در مسجد سلیمان با بلندگو بازیکن و ناظر و داور تهدید شدند. تهدید داور به مرگ و دیگر مسائل اتفاقاتی است که در فوتبال ما رخ می‌دهد؟ برای بطری و شعار تنبیه زیادی رخ می‌دهد، دیگر تماشاگران محروم نمی‌شوند. بعد خود را فریب می‌دهیم که استادیوم چند تماشاگر نما دارد. راضی به رضای خدا هستم و به شرف بازیکنان و هواداران درود می‌فرستم که ما را حمایت کردند. وقتی عدالت، امکانات و توانایی‌ها را نبینید، بقیه مسائل زیر سوال می‌رود. سپیدرود رشت زنده است و هرگز نخواهد مرد؛ در گذشته نیز در لیگ‌های پایین‌تر این تیم زنده شد و دوباره تلاش می‌کنیم تا تیم زنده شود. انصاف و قانون می‌توانست این قضایا را حل کند.

او درباره آینده خود در سپیدرود رشت اضافه کرد: به سپیدرود علاقه مند هستم. تیم هواداران خوبی دارد و بازیکنان جوان با استعدادی داریم. بازیکنان امید ما امروز به میدان رفتند و من دوست دارم اما این موضوع مشروط به این است که موارد مربوط به حفظ تیم و قهرمانی سر جای خود باشد. دوست دارم بمانم اما مدیران تصمیم گیر هستند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سپیدرود رشت دست نشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۱۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان

به گزارش ورزش سه، این بازیکن جوان که تیمش امروز مقابل سپاهان بازی خواهد کرد، درباره این مسابقه گفت: فصل سختی را پشت سر می‌گذاریم، اولین سالی است که در لیگ دسته اول حضور دارم و شرایط سخت افزاری متفاوتی با تیم های لیگ برتر دارند سال ها در آکادمی و تیم بزرگسالان فولادخوزستان حضور داشتم و با امکاناتی که در اختیار داشتیم تمرینات حرفه ای را پشت سر می‌گذاشتم ولی این فصل امکانات اولیه تمرین را هم نداریم. البته فوتبال است و این اتفاقات برای هر بازیکنی رخ می‌دهد، حتی در تیم های نفت آبادان و استقلال خوزستان هم این چنین بی پولی و سختی هایی را نداشتم اما برای آینده خود تلاش می‌کنم و قصد دارم فصل بعد به لیگ برتر بازگردم، در حال حاضر ۲۳ سال دارم و اولین سال بزرگسالان من محسوب می‌شود به آینده امیدوار هستم.

بازیکن سابق تیم ملی امید درمورد بازی با سپاهان بیان کرد: بالاخره سپاهان پر مهره ترین تیم حال حاضر ایران است و بازی با این تیم سخت است. مربی خارجی با کیفیتی دارند که هر بازیکنی در هر تیمی را زیر نظر می‌گیرد و نمونه مهمش جذب عیسی مرادی از لیگ یک بود، تیم سرعتی و بسیار تاکتیک پذیری هستند ولی ماهم توسط کادرفنی مان این تیم را آنالیز کرده ایم و نقاط ضعف و قوت‌شان را می‌دانیم. قطعا در این بازی بزرگ دوندگی بالا می‌خواهد و برای مهار ستاره های سپاهان باید بیشتر از تیم حریف دوندگی داشته باشیم. بچه های ماهم بجز مسائل مالی از نظر ذهنی آماده یک بازی زیبا و در شان فوتبال خوزستان هستیم و می‌خواهیم خود را ثابت کنیم.

مهاجم فصل قبل نفت آبادان درخصوص آخرین وضعیت استقلال گفت: تمرینات منظمی را در این یک هفته پشت سر گذاشتیم و باتوجه به لغو بازی مان مقابل فجر استراحت لازم را داشته ایم و برای ارائه یک بازی هوادار پسند و در انتها کسب نتیجه لازم و صعود به مرحله بعد وارد مسابقه می‌شویم . بچه ها به این باور رسیده اند که می‌توانیم سپاهان را شکست دهیم، ترکیب تیم ما متشکل ازبازیکنان باتجربه و جوانان خوزستانی است. ما سال ها در فولادخوزستان بازی کرده ایم و تجارب بازی های بزرگ را داریم و از لحاظ فردی هیچ تفاوتی با تیم حریف نداریم و از هواداران عزیز خوزستانی می‌خواهیم ما را در این بازی تنها نگذارند و یار دوازدهم ما باشند چون حضورشان در ورزشگاه برای ما دلگرمی محسوب می‌شود.

نامداری درخصوص عملکرد خود چنین گفت: در این فصل در تمامی ۲۸ مسابقه به صورت فیکس برای تیمم به میدان رفتم و توانستم پنج پاس گل و دو گل برای استقلال به ثمر برسانم و در بازی های آینده به دنبال ارتقا آمار فردی هستم تا فصل بعد مجدد به لیگ‌برتر بازگردم.

دیگر خبرها

  • واگذاری «استقلال» به هلدینگ خلیج فارس با عدل و انصاف سازگار نیست
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟