Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان رومانی بازهم به فینال جام باشگاه‌های اروپا رسید اما برخلاف دفعه گذشته، شکست سختی خورد. 

طرفداری- در طرح‌های گرافیکی اختصاصی، هرروز مروری داریم به دو فینال برگزار شده در مسابقات جام باشگاه‌های اروپا/لیگ قهرمانان اروپا.

در فصل 89-1988 جام باشگاه‌های اروپا دو تیم میلان و استوابخارست رومانی برابر یکدیگر قرار گرفتند که شاگردان آریگو ساکی، حریف را با نتیجه 4-0 درهم کوبیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلان با درخشش زوج هلندی خود یعنی رود گولیت و مارکو فان باستن که دو گل در این دیدار به ثمر رساندند، توانست برای سومین بار قهرمان اروپا شود. نگاهی داریم به اینفوگرافیک اختصاصی مربوط به این دیدار:

نگاهی گرافیکی به تاریخچه کامل فینال لیگ قهرمانان اروپا 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۲۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده بایرن: شاید مدعی ‏CL‏ نباشیم ولی شانس داریم!‏

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که قهرمانی بوندس‌لیگا را به بایر ‏لورکوزن واگذار کرده حالا تنها یک امید دارد که این فصل را بدون جام ‏به پایان نرساند: لیگ قهرمانان اروپا. ‏

باواریایی‌ها بر خلاف لیگ آلمان در چمپیونزلیگ خوب ظاهر شده‌اند ‏و اخیرا با پشت سر گذاشتن تیم سرحال و قبراق میکل آرتتا به ‏نیمه‌نهایی صعود کرده‌اند. با این حال بایرن و ستاره‌هایش در این ‏مرحله به مانعی سخت برخورد کرده‌اند و برای رسیدن به فینال باید از ‏پس رئال مادرید برآیند. پادشاه لیگ قهرمانان که در مرحله قبل سیتیِ ‏پرقدرت پپ گواردیولا از پیش رو برداشته است. ‏

یوشوا کیمیش، یکی از ستاره‌های اصلی بایرن که در آلمان از او به ‏عنوان فرمانده تیم یاد می‌شود، در یک مصاحبه در پاسخ به این ‏سوال که شانس بایرن برای قهرمانی در چمپیونزلیگ چقدر است ‏گفت: "به جز بازی با آرسنال ما مدتی است خوب نبوده‌ایم ولی ‏معتقدم می‌توانیم ورق را برگردانیم، فرم همیشگی‌مان را به دست ‏بیاوریم و بهترین تیمهای اروپا را شکست بدهیم. در حال حاضر با ‏آنجا که بتوانیم با خیال راحت بگوییم که قهرمان چمپیونزلیگ ‏می‌شویم خیلی فاصله داریم. ولی شانس داریم و البته مقدار زیادی ‏اشتیاق هم داریم". ‏

دیگر خبرها

  • صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • امسال بالاخره سال قهرمانی پی‌اس‌جی است
  • کرسپو و کیول: از فینال استانبول تا لیگ قهرمانان آسیا
  • فرمانده بایرن: شاید مدعی ‏CL‏ نباشیم ولی شانس داریم!‏
  • اینترمیلان برای بیستمین بار قهرمان لیگ ایتالیا شد
  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • مروری بر ستاره‌های روی پیراهن تیم‌های ایتالیایی؛ اینتر ششمین ستاره طلایی را شکار کرد