Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جلال حسینی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی تحت فشار بودیم اما خوشبختانه توانستیم با حمایت هواداران به مقام قهرمانی برسیم.

سیدجلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر هجدهم گفت: امسال یکی از سخت‌ترین سال‌های فوتبالی ما بود. در آسیا خیلی تحت فشار بودیم،‌ ولی با حمایت همین هواداران توانستیم یک قهرمانی به دست آوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد جو این بازی و استرس حاکم بر مسابقه گفت: وقتی بیرانوند شش دقیقه  وقت اضافه را به من گفت، فقط گفتم خدا کمک کند. خوب توانستیم بازی را کنترل کنیم. استرس قهرمانی همه تیم‌ها را از بالای جدول پایین آورد، اما ما خوب کار کردیم.

کاپیتان پرسپولیس در واکنش به این پرسش که او لقب‌های زیادی در پرسپولیس دارد و کدام یک از این لقب‌ها را بیشتر دوست دارد،‌ عنوان کرد: من نمی‌دانم، فقط ممنون هواداران هستم. واقعا برای من سنگ تمام گذاشتند. ممنونم. این قهرمانی مبارکشان باشد.

حسینی در خصوص خداحافظی خسرو حیدری و اینکه او چه زمانی می‌خواهد خداحافظی کند، گفت: به خسرو تبریک می‌گویم، او یکی از بهترین‌های استقلال بود و وجودش همیشه یک نعمت بود. امیدوارم قدر خسرو را بدانند اما من تا جایی که بتوانم بازی می‌کنم.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۲۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست احساسی کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!

یکی از پیشکسوتانی که روز جمعه در تمرین استقلال حضور یافته بود، حمید بابازاده دروازه‌بان سابق آبی‌ها بود. بابازاده که سال‌ها به عنوان مربی گلر‌ها در استقلال فعالیت می‌کرد با اعضای استقلال و به خصوص سید حسینی گلر این تیم خوش و بش گرمی داشت.

سید حسین حسینی که دوازدهمین فصل حضور در استقلال را سپری می‌کند همراه با بابازاده عکسی را به یادگار گرفت و ساعتی قبل این تصویر را در صفحه شخصی‌اش به اشتراک گذاشت.

کاپیتان آبی پوشان خطاب به بابازاده در اینستاگرامش نوشت: “حمید خان عزیز دیدن شما بعد از چند سال باعث افتخار بود همیشه مدیون شما هستم”.

کاپیتان استقلال با قلب آبی رنگ در پایان متن خود اراداتش به حمید بابازاده را نشان داد و برای او آرزوی موفقیت کرد.

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • بازنده های سربلند، محمد ربیعی و مردانش
  • اوسمار: می‌خواهیم قهرمانی پارسال را تکرار کنیم
  • شهاب زاهدی: گلزنی برای پرسپولیس سخت بود، در ژاپن راحت گل می‌زنم
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • طرح خاص شالیکار مازنی برای بازی پرسپولیس
  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان
  • طلسم ۳۰ ساله در پرسپولیس؛ دومین کاپیتان هم در حسرت می ماند؟
  • نفرین محمد پنجعلی پشت سر دو کاپیتان پرسپولیس!
  • عالیشاه نیازمند یک بازگشت باشکوه
  • پست احساسی کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!