Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی 61 ساله آتالانتا نزدیک ترین فرد به نیمکت آ اس رم است.

طرفداری- به نظر می رسد آ اس رم سرمربی فصل آینده اش را پیدا کرده است؛ طی ساعات اخیر شایعه انتقال جانپیرو گاسپرینی به رم به شدت قوت گرفته است.

ابتدا مدیاست پرمیوم مدعی شد گزینه نهایی مسئولان آ اس رم برای هدایت این تیم در فصل آینده، جانپیرو گاسپرینی است؛ در پایتخت ایتالیا برای همکاری با سرمربی آتالانتا توافق نظر وجود دارد و رمی ها منتظر شنیدن پاسخ مثبت از جانب او هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما رادیو رادیو، منبع نزدیک به باشگاه رم پا را فراتر گذاشت و مدعی شد جانپیرو گاسپرینی را باید سرمربی فصل آینده جالوروسی دانست. رم و گاسپرینی به توافق کامل رسیده اند؛ قراردادی سه ساله با دستمزد سالیانه 2.5 میلیون یورویی همراه با پاداش، مورد توافق طرفین قرار گرفته است. گفته می شود جانلوکا پتراکی که انتظار می رود در پایان فصل به عنوان مدیر ورزشی جدید رم معرفی شود، در مذاکره با گاسپرینی و جلب رضایت او نقش داشته است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۲۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرستاپن: پیشنهاد ۲۵۰ میلیون یورویی مرسدس هم راضی‌ام نمی‌کند!

مکس فرستاپن، راننده هلندی ردبول اتریش توضیح داد که چه عواملی در انتخاب تیم برای او مهم هستند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسینگ نیوز؛ مکس فرستاپن که به عنوان یکی از گزینه‌های جایگزین لوئیس همیلتون در مرسدس برای فصل آینده محسوب می‌شود، گفت: آینده من در حال حاضر با ردبول است. حتی اگر مرسدس 250 میلیون یورو به من پیشنهاد دهد، این یک عامل تعیین کننده نخواهد بود. حتی 250 میلیون یورو هم کافی نیست، زیرا از درآمدم راضی هستم. مهمترین چیز نتایج است.

واکنش مرسدس به مذاکره با فرستاپن

قهرمان سه فصل متوالی فرمول یک خاطرنشان کرد: من به خوبی می‌دانم که اگر این وسط پاتوق می‌کردم، خیلی عصبانی می شدم. مهمترین چیز برای من سطح تیم و ماشین است. توتو وولف (رئیس تیم مرسدس بنز) هم این را می‌داند.

مکس فرستاپن در خاتمه اظهار داشت: در ورزش و زندگی، هرگز نمی‌توانید از قبل بدانید که چه اتفاقی خواهد افتاد. چه کسی می‌داند کدام تیم در سال 2026 بهترین خواهد بود؟ حالا زیاد به آن فکر نمی‌کنم، روی زمان حال متمرکز شده‌ام. من می‌خواهم امسال و سال آینده به موفقیت برسم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تیاگو سیلوا در آستانه بازگشت به فلومیننزه برزیل
  • طرح ملی آبرسانی به شهر تفرش در آینده ای نزدیک بهره برداری می‌شود
  • فرستاپن: پیشنهاد ۲۵۰ میلیون یورویی مرسدس هم راضی‌ام نمی‌کند!
  • توافق نزدیک عربستان با آمریکا؛ آل‌سعود هسته‌ای می‌شود؟
  • عربستان و آمریکا به توافق نزدیک شدند؟
  • ادعای داغ در آلمان؛ ژوزه مورینیو آماده پذیرش پیشنهاد بایرن مونیخ!
  • ادعای جنجالی؛ رالف رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نخواهد شد!
  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!
  • غرامت سنگین بایرن برای همکاری با جانشین توخل
  • با وجود علاقه ناپولی؛ قرارداد جانپیرو گاسپرینی با آتالانتا تمدید می‌شود