Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@05:26:35 GMT

توزیع 20 تن کود حمایتی رایگان بین شالیکاران رشت

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۲۶۳۴

توزیع 20 تن کود حمایتی رایگان بین شالیکاران رشت

رشت - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی رشت از توزیع 20 تن کود حمایتی رایگان در قالب طرح همگام با کشاورز بین شالیکاران 76 روستای شهرستان خبر داد.

اسدی پرور صبح جمعه به ایرنا اظهار داشت: این مقدار کود شیمیایی با همکاری سپاه رشت برای تقویت خاک یک هزار و 500 هکتار از شالیزارهای 76 روستای این شهرستان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه این دومین مرحله توزیع کود حمایتی است، افزود: کشاورزان می توانند برای دریافت کودها به مراکز جهاد کشاورزی شهرستان رشت مراجعه کنند.
وی گفت: کود شیمیایی از نوع گرانول و سولفات است.
سال گذشته 30 تن کود حمایتی رایگان در قالب طرح همگام با کشاورز در شهرستان رشت توزیع شد.
رشت، شش بخش و 18 دهستان و افزون بر 64 هزار اراضی شالیزاری دارد. این شهرستان با تولید ۱۱ درصد برنج کشور رتبه اول تولید برنج و سطح زیر کشت اراضی شالیکاری در کشور را دارد و برنجکاران رشت سالانه حدود ۲۶۰ هزار تن شلتوک تولید می‌کنند.
7296/2007/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد كود شيميايي برنج كاري رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۲۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی آرند در نخستین کارگروه تولید، ساماندهی، نظارت و توزیع لباس فرم دانش آموزان استان درسال تحصیلی جدید با بیان اینکه چنانچه لباس فرم امسال دانش آموزی مرتب و قابل استفاده مجدد در سال تحصیلی جدید باشد افزود: در این صورت اجباری برای خرید و تهیه لباس فرم جدید نیست.
وی اضافه کرد: بر اساس دستورالعمل ساماندهی و نظارت بر تهیه و توزیع پوشاک دانش آموزان، هیچ مدیر مدرسه‌ای مجاز نیست با تولید کننده و یا فرد خیاط برای تولید و تهیه لباس فرم دانش آموزان انعقاد قرارد بکند و به اجبار دانش آموز و یا اولیاء آن را به خیاط مورد نظر خود معرفی کند.

دیگر خبرها

  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • توزیع روزانه قارچ در سطح کشور به ۸۰۰ تن رسید
  • تمام برنج‌های وارداتی در مبادی ورودی کشور و در مبدا تولید نمونه‌برداری می‌شود
  • پالایشگاه آبادان که در دولت گذشته قرار بود رایگان واگذار شود، به سوددهی رسید
  • آغاز نشاء ارگانیک برنج در مازندران
  • اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • شالیکاران امسال با قیمت مناسب برنج را به فروش خواهند رساند
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران