Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون نظارت بازرسی و حمایت ازحقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر گفت: این سازمان در نظر دارد به منظور اجرای اصل صدوبیست و سوم قانون اساسی و مصوبه مورخ ۱۵/۷/۱۳۸۸ مجلس شورای اسلامی به استناد ماده ۲۱ آیین نامه اجرایی، سومین دوره انتخابات انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان را برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا جمالی افزود: ثبت نام از متقاضیان از دیروز آغاز شده و همه علاقه‌مندان اعم از دانشگاهیان، طلاب و حوزه علمیه، روحانیان، بسیجیان، کارکنان و کارمندان دولت، اعضاء شورا‌های اسلامی شهر و روستا و سایر اقشار جامعه می‌توانند برای ثبت نام تا سوم خرداد به نشانی http://crpsmember.ir/default.aspx مراجعه کنند.

معاون سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر بیان کرد: متقاضیان پس از ثبت نام در سامانه یاد شده می‌توانند برای عضویت در هیات مدیره انجمن‌ها و نامزد شدن در انتخابات به ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های محل سکونت خود مراجعه کنند.

جمالی شرایط لازم برای عضویت در انجمن حمایت از مصرف کنندگان را تابعیت و متعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی ایران، داشتن حداقل ۱۸ سال سن و ثبت درخواست عضویت در سامانه سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان وتولید کنندگان به نشانی http://crpsmember.ir/default.aspx، عنوان کرد.

انتهای پیام/ک

ثبت نام از متقاضیان عضویت در انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۳۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم

 میثم عزیزی رئیس انجمن خیریه حمایت پزشکی از بیماران بی بضاعت ایران گفت: این گروه پزشکی به مدت سه روز بیش از هزار و ۲۰۰ بیمار را در روستاهای باسعیدو، کانی، مرادی، دوستکو و گورزین شناسایی، و رایگان درمان می کنند.

عزیزی افزود: تخصص پزشکان این گروه جهادی در زمینه های قلب و عروق، زنان و زایمان، سرطان سینه، گوش و حلق و بینی، مغز و اعصاب، اطفال و چشم است.

وی گفت: برخی از بیماران برای معالجه به مرکز استان و شماری نیز به تهران اعزام شدند و همه ی هزینه ها بر عهده انجمن خیریه است.

رئیس انجمن خیریه حمایت پزشکی از بیماران بی بضاعت ایران افزود: هزینه برپایی این دوره خدمت رسانی پزشکی، بیش از سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • راهکار رفع ناترازی سوخت، اصلاح زیرساخت‌ها به‌منظور مصرف بهینه است/ لزوم حمایت از احداث صنایع پالایشی کوچک
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • ریشه ناترازی بنزین در مصرف بی‌رویه است
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • آغاز دور جدید فروش خودروهای وارداتی در سال جدید + جزئیات
  • مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه عضویت فلسطین را به رأی می‌گذارد
  • ببینید | فراخوان جدید رئیسی از مردم برای تکرار انتخابات باشکوه در میان‌دوره‌ای
  • تحریم ترکیه طی چند روز بر مصرف‌کنندگان اسرائیلی تأثیر خواهد گذاشت؟
  • امنیت انرژی ایران در گرو استفاده صحیح مصرف کنندگان گاز
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند