Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@22:07:33 GMT

مراحل پایانی ساخت عنوان The Last of Us II

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۴۳۱۸

مراحل پایانی ساخت عنوان The Last of Us II

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت ناتی داگز یکی از شرکت‌های سازنده بازی‌های ویدیویی است که در سال ۲۰۱۳ عنوان پرطرفدار The Last of Us را روانه بازار کرد. این عنوان که در سبک اکشن و پساآخرالزمانی ساخته شده است روایتگر پدر و دختری است که در دنیای پساآخرالزمانی برای زنده ماندن تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی در سال ۲۰۱۳ عنوان دومین بازی پرفروش سال را بعد از GTA کسب کرد و توانست تا یک سال پس از عرضه ۸ میلیون نسخه فروش کند. علاوه بر این عنوان مذکور، در نمایشگاه E3 2013 توانست ۵ جایزه دریافت کند. به دلیل موفقیت‌های چشم‌گیری که این عنوان داشت، شرکت ناتی داگز به فکر ساخت نسخه دوم این عنوان افتاد و اولین تریلر از نسخه آن در سال ۲۰۱۶ و در نمایشگاه پلی‌استیشن اکسپیریئنس به نمایش گذاشته شد.

در حالی که هنوز زمان عرضه عنوان The Last of Us II مشخص نشده است ، اما شرکت ناتی داگز اعلام کرد قصد استخدام نیروهای بیشتری، برای پایان دادن به عنوان مذکور را دارد. عنوان The Last of Us II یکی از عناوین مورد انتظار بسیاری از کاربران کنسول پلی استیشن ۴ است که با انتشار اولین تریلر از آن نظر بسیاری از کاربران به این عنوان جلب شد.

اما به تازگی یکی از کارگردانان عنوان The Last of Us در صفحه توییتر خود اعلام کرد؛ برای سرعت بخشیدن به مراحل آماده‌سازی بازی The Last of Us 2  قصد استخدام نیروهای جدیدی را دارد. از آنجایی که یکی از خرده فروشی‌ها نیز در گذشته اعلام کرده عنوان مذکور در ماه اکتبر سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد، این اقدام شرکت ناتی داگز دور از انتظار نیست. اما افراد جدیدی که برای انجام پروژه‌ای به این بزرگی استخدام می‌شوند نیاز به آموزش دارند که این آموزش قطعا زمان‌بر خواهد بود. 

بیشتر بخوانید: سومین هفته متوالی صدرنشینی عنوان Days Gone

با این حال ، احتمالا ساخت عنوان مذکور تا یک سال دیگر طول کشد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این عنوان در دسترس نیست و باید تا زمان عرضه آن صبر کرد.

انتهای پیام/

استخدام نیروی جدید برای سرعت بخشیدن به ساخت عنوان The Last of Us II

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری بازی رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۴۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراحل تماشایی بسته بندی صد‌ها تن «خرچنگ برفی» در کارخانه (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه حیرت انگیز شکار مار بدست خدنگ (فیلم) آیا تا به حال خرچنگی را در حال وزنه‌برداری دیده‌اید؟ (فیلم) شنا کردن عجیب و بامزه خرچنگ در دریا (فیلم)

دیگر خبرها

  • مراحل آماده‌سازی موشک‌های ایران قبل از شروع عملیات انتقامی ایران علیه اسرائیل و نوشته‌های روی موشک‌ها + فیلم
  • فیلم مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق و نوشته‌های روی موشک‌ها
  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد
  • توقیف محموله مرغ زنده در تالش
  • آیرودینامیکی ترین خودروی تولیدی جهان معرفی شد
  • چاره‌اندیشی کوتاه مدت ترافیکی برای میدان سپاه قم
  • پمپ بنزین ابوظبی رباتیک شد
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر توسط یک شرکت دانش‌بنیان
  • مراحل تماشایی بسته بندی صد‌ها تن «خرچنگ برفی» در کارخانه (فیلم)