Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس جامعه هتلداران گیلان گفت: جامعه هتلداران کشور اجازه دخالت در امور استان‌ها را ندارد.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، رئیس جامعه هتلداران استان گیلان با اشاره به حواشی پیش آمده در رابطه با انتخابات جامعه هتلداران استان کرمان و با حمایت از استقلال هر استان، از دخالت جامعه هتلداران کشور انتقاد کرده و در این خصوص بیانیه‌ای صادر کرده است که آن را می‌خوانید:

اعضای محترم جامعه هتلداران کشور و رؤسای جامعه هتلداران

سلام علیکم

احتراماً در هیچ اساسنامه‌ای دیده نشده که جامعه هتلداران کشور در امور داخلی استان دخالت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۲ سال پیش همچنین رفتاری را با گیلان انجام دادند بنده به هیئت مدیره جامعه و بازرس تذکر جدی می‌دهم و از بازرس تقاضای رسیدگی را دارم دخالت در امور استان‌ها با توجه به این که عالی‌ترین رکن جامعه مجمع عمومی حساب می‌شود و مجمع خودش باید در امور استان خود تصمیم بگیرد، ولی این تخلف همه استان‌ها را دلسرد خواهد کرد.

بنده اعتراض خود را نسبت به این بیانیه آقای حمززاده اعلام می‌دارم و این بیانیه را محکوم می‌کنم.

۱) ریاست محترم جامعه هتلداران اگر رسانه‌ای در اختیار شما است از وجود جامعه هتلداران کشور است باید برای منافع کشور خود استفاده شود نه برای منافع شخصی.

۲) رئیس محترم جامعه هتلداران کشور، شما الزام به حفظ منافع جامعه هتلداران کشور را دارید نه تخریب جوامع استانی

۳) انتظار جامعه استانی از شما سیاست‌های کلان کشوری است نه بخاطر اتفاقی که برای یک هم تیمی شما در استان اتفاق افتاده بیانیه صادر نمائید.

دبیر محترم که آنقدر شجاع و فعال در نگارش بیانیه هستید، سخنرانی در رسانه‌ها جهت حفظ منافع جامعه هتلداران کشور می‌باشد نه دخالت در امور استان‌ها، این امر توهین به شعور آن استان می‌باشد.

رئیس جامعه هتلداران استان گیلان

حسن مهرور

 

انتهای پیام/
منبع: گردشبان
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گردشگری هتل استان روسا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۴۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیرخارجه اردن:نباید اجازه داد نتانیاهو منطقه را به نابودی بکشاند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «ایمن الصفدی» وزیر خارجه اردن تاکید کرد: ما به دنبال یک صلح مبتنی بر راه حل دو کشور هستیم و اسرائیل باید پایبندی خود به صلح عادلانه و جامع را اعلام کند.

وی افزود: جامعه بین‌الملل اتفاق نظر دارد که تنها راه تضمین امنیت و صلح راه حل دو کشور است.

وزیرخارجه اردن تاکید کرد: فاجعه انسانی در غزه عمیق‌تر می‌شود و کودکان غزه در حال جان دادن از گرسنگی هستند. نباید اجازه داد نتانیاهو منطقه را به سمت نابودی بکشاند.

وی افزود: تعداد شهرک‌های صهیونیستی اکنون به ۷۰۰۰ شهرک رسیده و شهرک‌سازی راه حل دو کشور را از بین می‌برد. نتانیاهو صلح را به تعطیلی کشانده و اوضاع را به سمت جنگ منطقه‌ای پیش می‌برد.

ایمن الصفدی تاکید کرد: نتانیاهو اکنون شکست خورده و اسرائیل به دولتی منحوس تبدیل شده است. کاملاً مشخص است که نتانیاهو به دنبال صلح نیست.

وی تاکید کرد: حماس آغازگر جنگ و نزاع نبوده و این را نمی‌توان انکار کرد. اسرائیل شرایط لازم را برای تشکیلات خودگردان جهت انجام وظایف خود فراهم نکرده است.

کد خبر 6092419 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • بیانیه جامعه دانشگاهی آزاد کرمانشاه در اعلام همبستگی با دانشجویان آمریکا
  • سید محمد خاتمی: تورم به سطح فوق العاده نگران کننده ای رسیده است /نباید با ذهنیت‌های بسته به سراغ امور پیچیده کشور رفت
  • وزیرخارجه اردن: نباید اجازه داد نتانیاهو منطقه را به نابودی بکشاند
  • وزیرخارجه اردن:نباید اجازه داد نتانیاهو منطقه را به نابودی بکشاند
  • حمایت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکایی
  • طالبان خطاب به روسیه: حکومت افغانستان فراگیر است | دخالت در امور داخلی خود را نمی پذیریم
  • طالبان: دخالت در امور داخلی خود را نمی پذیریم
  • نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • ما به انگلیس یا هر کشور دیگری درباره دخالت نظامی هشدار می‌دهیم