Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلای سمنان با بیان اینکه با سلاح مقاومت برابر دشمنان می‌بایست ایستادگی کرد، بیان کرد: امروز باید دور مذاکره با آمریکا را خط کشید و دانست که مقاومت تنها راه ممکن است.

وی با بیان اینکه مقاومت به معنای جنگ نیست، افزود: نه ایران اسلامی خواستار جنگ است و نه آمریکا توان جنگ دارد و لذا باید گفت هیچ ایرانی باشعوری دنبال مذاکره با آمریکا نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مذاکره سم است

امام جمعه سمنان با بیان اینکه مذاکره با دولت فعلی آمریکا سم مضاعف است، تاکید کرد: عده‌ای امروز مردم را از جنگ با آمریکا می‌ترسانند که خطبه به آنها باید گفت دست از این کار بردارید.

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه آمریکا دچار بحران‌های درونی چون فقر، اعتیاد و مسائل اقتصادی و اخلاقی و … است و همچنین در حوزه بین المللی نیز منزوی شده، گفت: آمریکا با این بحران‌هایی که دست به گریبان است اصلاً توان جنگ با ایران را ندارند.

وی افزود: جنگ و مبارزه با دشمن از راه اراده‌ها صورت می‌گیرد و امروز بر همگان مسلم است که ایران اسلامی با اراده‌ای ناب و توکل به خدای منان در اوج عزت است.

دشمنان در اوج ذلت

عضو خبرگان رهبری با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در قبال آمریکا، بیان کرد: همانطور که معظم له فرمودند امروز اراده ما از دشمن قوی‌تر است و در جنگ بین اراده‌ها، ما پیروز خواهیم بود.

آیت الله شاهچراغی با تاکید بر اینکه مقابله با دشمن امروز دیگر نظامی نیست و هرگز جنگ نخواهد شد، ابراز داشت: جنگ سایه‌ای ندارد که مردم را می‌ترسانید.

وی افزود: نقشه آل‌سعود این بود که ظرف دو هفته داستان یمن را جمع کند؛ اما این جنگ چهار سال طول کشیده است این نشان می هد که توان دشمنان ما تا به چه اندازه است.

کد خبر 4619019

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۵۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی ریه با سیگار کشیدن!

یک متخصص طب سنتی درباره انواع سیگار صحبت کرد و گفت: در صورتی که فردی اعتیاد به سیگار داشته باشد اما قصد ترک آن را دارد، می‌تواند از یک سیگار مخصوص استفاده کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • 8 نکته درباره سخنان دوم بانکی پور: به جای سرک کشیدن به "تختخواب" دیگران ، حواس تان به "سفره" مردم خودمان باشد
  • «وعده صادق» اجماع‌ساز بود و همگان آن را ستودند/ میز مذاکره را هیچگاه ترک نکرده‌ایم
  • وعده صادق احساس غرور ملی بود / میز مذاکره را هیچگاه ترک نکرده‌ایم
  • تهاجم زمینی به رفح یا توافق/ در میز آتش‌بس چه می‌گذرد؟
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی از امروز تا فردا
  • ایران با اراده مصمم، فناوری هسته‌ای را گسترش خواهد داد
  • ۲۳ سند آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور
  • پاکسازی ریه با سیگار کشیدن!
  • سرکوب در دانشگاه، مذاکره در قاهره
  • ۲۳ سند، آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور است