Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام احمدی نیک، گفت: ۲۵ سال آینده، جمعیت زیر پانزده سال ما با جمعیت کهن سال ما یکی می شود و جمعیت پیر یک خطر و یک تهدید برای کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، «حجت الاسلام رضا احمدی نیک» امام جمعه بخش آسمینون (نودژ) در خطبه های نماز جمعه (27 اردیبهشت)، گفت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از اصول عملی اسلام و از مهم ترین فرائض دینی به شمار می رود و اجرای این فریضه مهم و عمل کردن به این  فریضه مهم آثار و برکات فردی و اجتماعی فراوانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با اشاره به ( 30 اردیبهشت) روز ملی جمعیت، تصریح کرد: فرزند آوری مسئله حیاتی است و هم مسئولان و هم مردم باید توجه داشته باشند که با این وضعیت که فرزند آوری رو به کاهش است تا 25 سال آینده، جمعیت زیر پانزده سال ما با جمعیت کهن سال ما یکی می شود و جمعیت پیر یک خطر و یک تهدید برای کشور است.
امام جمعه آسمینون، اضافه کرد: البته یکی از معروف هایی که نیاز به بسیج همگانی دارد و مورد کم لطفی قرارگرفته است، مسئله فرزند آوری است.

خطیب جمعه آسمینون، در تبیین رهنمودهاى مقام معظم رهبرى در دیدار مسولان و كارگزاران نظام، گفت:  آمریکا از یک طرف فشار و تحریم را زیاد می کند و از  طرف دیگر بر طبل تو خالی و هیاهوی جنگ می کوبد و این  کار  را از طریق جنگ روانی، رسانه و تبلیغاتی انجام می دهد.
حجت الاسلام احمدی نیک، با تأکید بر این که این طرح آمریكا نیز به چند دلیل، به نتیجه نرسیده و شكست می خورد، با اشاره به برخی از دلایل آن، ابراز داشت: شدت دشمنى و خصومت سران آمریكا نسبت به جمهورى اسلامى، آنان را دچار خطا در محاسبات كرده است و موجب شده، درك درستى از مسائل ایران نداشته باشند و در مرحله دوم اصلى ترین ابزار آنها هیاهو و تهدید است، اما مردم ایران هراسى از این تهدیدهاى توخالى ندارند.

خطیب جمعه آسمینون، اضافه کرد: آمریكایى ها به طور تصاعدى بر شدت عربده هاى خود مى افزایند اما توجه ندارند این عربده ها فقط ضعف آنها را آشكارتر مى كند و ما باید بدانیم، كسى كه با صداى بلند تهدید مى كند، قدرت و توانایى او به اندازه  آن صداى بلند نیست و نکته سوم این است که آمریكا آن چنان كه برخى مدعى هستند، پر هیبت و قدرت نیست و از ضعف هاى زیاد و مهمى رنج مى برد و نباید مرعوب آن شد.
خطیب جمعه آسمینون، بیان داشت:  یک عده معدودی در داخل و شرایط فعلی باز هم می گویند تنها راه حل مذاکره با آمریکاست، البته که این طور نیست و همان طور که معظم له فرمودند: مذاکره با آمریکا  سم است اما مذاكره با دولت فعلى آمریکا سم مضاعف است.

حجت الاسلام احمدی نیک، در ادامه افزود: مذاکره  با آمریکا به چند دلیل سم است از جمله بى ثمر بودن مذاكره براى ملت ایران، نیت پلید آمریكا از مذاكره، غیر قابل اعتماد بودن آمریكا براى مذاكره است، امیدواریم حال که ما ضرب الاجل داده ایم روی حرف حق خود ایستادگی کنیم و مسئولان ما فریب حرف های اروپایی ها را نخورند چرا که آمریکائی ها باز به فکر خدعه و نیرنگ هستند.
امام جمعه آسمینون، خاطرنشان کرد: در عرصه مقابله با توطئه ها و طرح های آمریکا وظیفه قوای سه گانه خطیر است از جمله این وظایف می توان به رفع موانع «رونق تولید» به عنوان كلید حل بسیارى از مشكلات كشور، «اعتماد به جوانان» به عنوان راه حل اصلى مشكلات كشور، تلاش برنامه ریزى شده و بى وقفه براى خودكفایى به ویژه در زمینه كشاورزى، رونق بخشیدن به تولید و راه اندازى كارخانه ها اشاره کرد.
حجت الاسلام  احمدی نیک، بیان داشت: اما مردم وظایفی برای مقابله با طرح های آمریکا دارند که به مواردی همچون خرید محصولات داخلى و استمرار حمایت از كالاى ایرانى، پرهیز از اسراف، توجه نكردن به شایعات در فضاى مجازى، زیاده روى نكردن در خرید و كمك به رونق تولید اشاره کرد.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان خبرگزاری شبستان حضرت خدیجه س قرآن ماه مبارک رمضان قرآن کریم رونق تولید سبک زندگی اسلامی روزنامه آمریکا رونق تولید فرزندآوری خطبه های نماز جمعه مذاکره امر به معروف و نهی از منکر جمعیت فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۵۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیزش دانشجویان در آمریکا مقامات این کشور را رسوا کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی امروز پنجشنبه خود تاکید کرد: ما امروزه شاهد کشف گورهای دسته جمعی در نوار غزه هستیم. دست کم ۱۴۰ گور دسته جمعی توسط دشمن صهیونیستی به وجود آمده است.

وی اضافه کرد: دشمن صهیونیستی صدها پیکر شهدای فلسطینی را نابود و آنها را در گورهای دسته جمعی دفن کرد. این جنایت نسل کشی در قبال بیماران و کادر درمان غزه نیز صورت گرفته است. در خصوص ایجاد بندر شناور در اراضی اشغالی باید بگویم که آمریکا به این بهانه به دنبال حضور نظامی برای خود و انگلیس در این منطقه است. این کشور می‌خواهد از طریق گذرگاه دریایی، کمک‌های ارسالی به مردم نوار غزه را تحت کنترل خود قرار دهد.

الحوثی تاکید کرد: کشور آمریکا با تحقق آتش بس مخالف بوده و می‌خواهد نسل کشی در غزه ادامه پیدا کند. اما با این وجود شاهد خیزش و بیداری دانشجویان در آمریکا هستیم. از ۲ هفته قبل دانشجویان ۷۹ دانشگاه در آمریکا به پا خواسته و این خیزش به دانشگاه‌های دیگر نیز کشیده شده است.

وی بیان کرد: خیزش دانشجویان در حمایت از نوار غزه باعث دیوانگی نهادهای حامی دشمن صهیونیستی شده است به طوری که نتانیاهو این دانشجویان را نازی توصیف کرده است. این فعالیت‌های دانشجویی مسالمت آمیز، مقامات آمریکا را رسوا کرده است. جهانیان میزان اعمال خشونت در جریان بازداشت دانشجویان بی گناه در آمریکا و برخی اساتید را دیده اند. این عملیات بازداشت در دانشگاه‌های آمریکا بیشتر شبیه حمله نظامی علیه دانشجویان است.

در حال تکمیل

کد خبر 6095237

دیگر خبرها

  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • وحدت رسانه‌ای دشمن برای ایجاد تنش در کشور است
  • محکومیت برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان مدافع غزه
  • جبهه مقاومت گنبد آهنین رسانه‌ای دشمن را از بین برد
  • گفتمان غرب در حال فروپاشی است
  • نباید با ایجاد دوقطبی‌های کاذب دشمن را به طمع بیندازیم
  • ظلم ستیزی علیه صهیونیست‌ها جهانی شده است
  • گسترش بصیرت، بهترین ابزار مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان است
  • خیزش دانشجویان در آمریکا مقامات این کشور را رسوا کرد