Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیمئونه مثل همیشه حرفه‌ای با مسائل تیمش برخورد کرد.

طرفداری - دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید به جدایی آنتوان گریزمان از این باشگاه واکنش نشان داد.

گریزمان پس از پنج فصل حضور درخشان در اتلتی، تابستان امسال از این تیم جدا می‌شود و به بارسلونا می‌پیوندد. او به عنوان یک استعداد جذاب به اتلتی آمد و به عنوان یکی از بهترین بازیکنان دنیا و پنجمین گلزن برتر تاریخ باشگاه از اتلتی جدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش as، سیمئونه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار هفته پایانی تیمش مقابل لوانته به خبرنگاران گفت:

جدایی گریزمان؟ اول از همه تشکر بابت همه زحماتی که او به عنوان فوتبالیست برای باشگاه ما کشید و همه کارهای مهمی که کرد. برای بازیکنی در سطح گریزمان تنها می توانم از او تشکر کنم. به عنوان یک فرد، عاشق گریزمان هستم و رابطه بسیار خوبی با خانواده او دارم. در طول زندگی یاد گرفتم تصمیمات دیگران را از موضع خودم قضاوت نکنم. شما رسانه‌ها گاهی وظیفه دارید تصمیمات بقیه را قضاوت کنید ولی من هرگز چنین کاری نمی‌کنم. گریزمان را بابت تصمیمی که گرفته قضاوت نمی‌کنم. وظیفه ما این است که همه توانمان را بدون انتظار هیچ چشمداشتی به کار بگیریم. وقتی گریزمان همه توانش را در این 5 سال برای ما به کار گرفته حرف دیگری جز تشکر باقی نمی‌ماند.

وقتی قراردادها را تمدید می‌کنیم، این طور فکر نمی‌کنیم که دیگر همه چیز به همین منوال ادامه پیدا می‌کند و تغییری به وجود نخواهد آمد. می‌دانستیم بالاخره روز جدایی خوانفران، فیلیپه، گودین، گریزمان، لوکاس و رودریگو می‌رسد. قراردادی که امضا می‌شود، با علم به این موضوع است که باشگاه بالاتر از هر بازیکنی قرار می‌گیرد. تورس، فالکائو، مانژوکیچ، کوستا، گریزمان و ... همه رفتند ولی اتلتی به رقابت کردن ادامه داد. قدرتی که اتلتی هم اکنون دارد قابل مقایسه با سابق نیست. حالا به دنبال بازیکنی خواهیم رفت که در آینده به گریزمان برسد؛ درست مثل کاری که با رودریگو و اوبلاک کردیم. من هنوز هیجان زیادی برای فصل آینده دارم. همه این تغییرات به ما فرصت بازسازی و ساختن یک تیم جذاب دیگر را می‌دهد.

رودریگو؟ با او اخیرا صحبت کردم. ذهن من باید جوری باشد که همه چیز را در بر بگیرد. تیمی که وقتی در ویارئال بود، روی رودریگو سرمایه گذاری کرد، اتلتیکو مادرید بود. او تازه 22 ساله است و هنوز راهی دراز و جای پیشرفت زیادی پیش رو دارد. رودری بهتر از هر بازیکن دیگری با سبک بازی ما خو گرفته است. اینکه تیم‌های قوی بازیکنان ما را رصد می‌کنند، از نظر من خبر خوشحال کننده‌ای است. رودری اینجا خوشحال است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۵۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا

مسابقه فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۱۸:۳۰ به وقت محلی بین تیم های ازبکستان و ژاپن در دوحه قطر در حالی برگزار می‌شود که با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا موعود بنیادی فرد به عنوان داور، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک‌های وی قضاوت این بازی را برعهده دارند.

داور چهارم از کشور قطر و ناظر داوری از کشور عربستان برای این دیدار انتخاب شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • نامه خواندنی اینزاگی به هواداران اینتر
  • تبریک رسمی بارسلونا به رئال مادرید بابت قهرمانی در لالیگا / عکس
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • کنایه سنگین سیمئونه به ممفیس دیپای
  • احیای بازیکنی که فراموش شده بود
  • دیگو سیمئونه: با توجه به پیشرفت رقبا، کسب سهمیه لیگ قهرمانان روز به روز سخت‌تر می‌شود
  • مسئولان به وعده صادق اقتصادی خود عمل کنند
  • مژده آنچلوتی به رئالی‌ها: کورتوا در ترکیب اصلی!
  • تشکر روبرتو فیرمینو از هواداران الاهلی پس از برد مقابل ضمک: سه امتیاز بزرگ / فیلم
  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا