Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@12:35:40 GMT

واحدهای غیرمجاز کشتار دام در تنگاری و دشت روم پلمپ می شوند

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۶۲۰۱

واحدهای غیرمجاز کشتار دام در تنگاری و دشت روم پلمپ می شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین کاظمی افزود: متأسفانه در برخی از این واحدهای کشتار دام، دام‌های بیمار و ضعیف از منطقه ممسنی حمل و در تنگاری و دشت‌روم ذبح شده و به مردم ارائه می‌شود.

وی بیان داشت: ما در تأمین سلامت مردم با کسی تعارف و مماشات نداریم و کشتار غیرمجاز دام متأسفانه سال‌ها است که در منطقه دشت‌روم و تنگاری وجود دارد و در راستای حل این مشکل جلسه‌ای در مسجد تنگاری با مردم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاظمی اظهار داشت: در این شرایط اقتصادی و مشکل اشتغال در استان، هیچکس مانع ارتزاق مردم نیست، کسانی آنجا نانی کسب می‌کنند اما باید به قانون توجه داشته باشند و نباید به سلامت مردم لطمه بزنند.

وی افزود: خون‌آبه و کشتار غیرمجاز دام در دشت‌روم و تنگاری نگران کننده است و مسئولان مرکز بهداشت و دامپزشکی باید در این راستا اقدام کنند.

کاظمی بیان داشت: کشتار غیرمجاز دام در مناطقی همچون سپیدار، دشت دیلگون، مادوان و بلهزار یاسوج نیز وجود دارد اما در تنگاری این امر بسیار زیاد است که امید است با برنامه‌ریزی انجام شده، کشتارها تحت نظارت دام‌پزشکی انجام شود.

کد خبر 4619132

منبع: مهر

کلیدواژه: یاسوج استانداری کهگیلویه و بویراحمد دام زنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۶۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاصی: انصراف صابر کاظمی از تیم ملی!

به گزارش "ورزش سه"، صابر کاظمی قطر پاسور باشگاه الکویت کویت که این تیم را قبل از پایان این لیگ ترک کرده است قصد دارد تا امشب انصراف خود را از تیم ملی والیبال ایران اعلام کند.

صابرکاظمی که زمانی امید اول تیم ملی والیبال ایران در پست قطر پاسور بود، دلیل این انصراف را مشکلات خانوادگی اعلام کرده است. وی هم اکنون به ایران بازگشته و در کنار خانواده مشغول استراحت است.

با انصراف صابر کاظمی تعداد انصرافی های تیم ملی پس از سید محمد موسوی، محمد فلاح، مهدی مرندی و امیر غفور به عدد پنج رسیده است و این احتمال وجود دارد باز هم به این تعداد افزوده شود.

حالا در پست قطر پاسور پس از کنار رفتن صابر کاظمی و امیر غفور همه امیدها به درخشش امین اسماعیل نژاد و بردیا سعادت خواهد بود.

دیگر خبرها

  • نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • کاظمی قمی: نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار
  • سندرز به نتانیاهو: گفتن کشتار ۳۴۰۰۰ فلسطینی، یهودستیزی نیست
  • ساخت و ساز غیرمجاز خط قرمز مدیریت شهری مشکین‌دشت
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • اختصاصی: انصراف صابر کاظمی از تیم ملی!
  • شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان