Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@22:13:04 GMT

مدیریت کشور، روحیه انقلابی و جهادی می طلبد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۶۳۸۰

مدیریت کشور، روحیه انقلابی و جهادی می طلبد

امام جمعه بویین میاندشت با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بر اساس قرآن و عترت است، گفت: کشور نیاز به مدیریت انقلابی به خصوص در مقابل با تهدیدات دشمن در زمینه های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و سیاسی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بویین میاندشت، حجت الاسلام «حسن اسکندری» در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان بوئین میاندشت، ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، مقاومت را محور تمام پیشرفتهای کشور  عنوان کرد وگفت: پیشرفت و حرکت کشور بستگی به میزان ایستادگی در برابر دشمنان دارد و با مقاومت در برابر دشمنان می توان حتی به ثبات و آرامش اقتصادی دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه بویین میاندشت  با اشاره به اینکه هشت سال دفاع از کشور اسلامی با مدیریت جهادی شکل گرفت بر مدیریت جهادی  در عرصه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی  تاکید کرد که مانع از آسیب کشور براثر تحریم ها می شود و افزود: انقلاب اسلامی بر اساس قرآن و عترت است و لذا کشور نیاز به مدیریت انقلابی به خصوص در مقابل با تهدیدات در زمینه های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و سیاسی دارد و عناد آمریکا با ایران اسلامی  به دلیل  بنا شدن آن برمبنای اسلام ناب محمدی و فرهنگ انتظار است.

 

وی سلاح فهم و بصیرت را نیاز کارزارهای  اقتصادی، فرهنگی و سیاسی دانست و تاکید کرد: سپردن مسئولیت ها را به نسل جوان، جدید و کار آزموده و بها دادن به نیروی عظیم انسانی کشور و نیز دشمن شناسی  از راه کارهای مناسب در برخورد با دشمنان  این مرز و بوم است.

 

حجت الاسلام اسکندری بایادآور ی اینکه  شهرستان بویین  میاندشت با پدیده کهن سالی روبه رو شده است بر اندیشیدن تدابیری برای ایجاد اشتغال جوان و پیش گیری از مهاجرت تاکید کرد و افزود: مردم این شهرستان همواره در تلاش هستند و خستگی ناپذیرند و لذا مسئولان با تمرکز زدایی  مانع از عقب ماندگی مناطق محروم شده و به این مناطق، نگاهی دیگر داشته باشند./

پایان پیام/563

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان خبرگزاری شبستان حضرت خدیجه س قرآن قرآن کریم ماه مبارک رمضان رونق تولید روزنامه آمریکا برجام بوئین میاندشت روحیه انقلابی نمازجمعه مدیریت جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۶۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز خواندن مرد غزه‌ ای زیر آوار ساختمان

گروه نجات وقتی شروع به آواربرداری از یک ساختمان مخروبه می‌کنند، مرد مسنی را می‌بینند که در زیر آوار در حال نماز خواندن بود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، این روزها شاهد نبرد جانانه مردم غزه با اسکتبار جهانی هستیم. رژیم غاصب صهیونیستی به همراه ایادی خود یعنی آمریکا و انگلیس جنایتکار، در حالی بی رحمانه علیه مردم فلسطین ائتلاف کردند و روزانه غیر نظامیان به ویژه زنان و کودکان را به خاک و خون می کشانند که مردم مسلمان و مظلوم غزه مقاومت معجزه آسایی را از خود بروز می دهند. آنچه برای ما و جهانیان بیشتر جلوه کرده، تقویت روحیه معنویت و حفظ آموزه‌های ناب اسلام در سخت‌ترین شرایط این نبرد است. «استقامتِ متکی بر معنویت» عبارتی است که تجسم آن را امروز در مردم مسلمان غزه مشاهده می‌کنیم و می‌توانیم از این صحنه‌ها درس‌های عبرت‌آموزی دریافت کنیم.

در فیلم‌های منتشر شده، افراد به ویژه نوجوانانی را می‌بینیم که با تلاوت قرآن سعی می‌کنند از آلام خود کم کنند و یا روحیه توکل خود را بالا ببرند؛‌ اما اکنون در تازه‌ترین فیلم منتشر شده از قضایای فاجعه‌بار غزه، صحنه‌ای بسیار شگفت‌آور را مشاهده می‌کنیم که انسان را به حیرت وا می‌دارد. گروه نجات وقتی شروع به آواربرداری از یک ساختمان مخروبه می‌کنند، مرد مسنی را می‌بینند که در زیر آوار در حال نماز خواندن بود و در آن حالت آیات 36 تا 38 سوره نور را می‌خواند.

نگاهی به آیه ای از قرآن که مردم غزه با آن قوت می گیرند / «حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَكِیلُ»

این فیلم را در ادامه مشاهده می‌کنید.

.

انتهای‌پیام/

دیگر خبرها

  • طرح نور یک کار جهادی و انقلابی است
  • حجاب و عفاف یک مقوله فرهنگی و سیاسی است
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • اکسپو ۲۰۲۴، «نمایش امنیت» ایران
  • «بی حجابی» گره‌ای که با دست باز می‌شود
  • (ویدیو) رئیسی: ما پای کار ایرانیم؛ کارگران ایران با روحیه جهادی پای کار ایران هستند
  • نماز خواندن مرد غزه‌ ای زیر آوار ساختمان
  • حملات ضدفرهنگی پدافند شایسته می‌طلبد
  • وحید شمسایی: کار سخت، آدم‌های بزرگ، مدیریت و پشتیبانی می‌طلبد
  • شمسایی: کار سخت آدم‌های بزرگ، مدیریت و پشتیبانی می‌طلبد