Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@17:35:35 GMT

تمامی روستاهای استان ایلام از نعمت برق برخوردار هستند

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۷۰۸۵

تمامی روستاهای استان ایلام از نعمت برق برخوردار هستند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: تمامی روستاهای استان ایلام از نعمت برق برخوردار هستند. ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

هادی شیرخانی در گفت و‌گو با خبرنگار تسنیم در ایلام اظهار داشت: در حال حاضر تمامی روستاهای استان ایلام از نعمت برق برخوردار هستند و حتی با تجهیز عشایر کوچ رو به پنل‌های خورشیدی قابل حمل از خدمات صنعت برق استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: برق مورد‌نیاز مشترکین از دستگاه‌های فوق توزیع تحت سرپرستی شرکت‌های برق منطقه‌ای با هماهنگی و پشتیبانی دفتر بازار به صورت روزانه و ساعتی نقدا خریداری می‌شود و پس از پرداخت 9درصد مالیات بر ارزش افزوده و همچنین کسر تلفات فنی و غیر فنی شبکه با نرخ تکلیفی و یارانه‌ای یک چهارم قیمت تمام شده به مشترکین باز فروش می‌شود.

کرمانشاه| تلاش می‌شود خاموشی برق برای تابستان امسال اعمال نشود‌سرانه سالانه خاموشی برق به ازای هر نفر در اصفهان به 30 دقیقه کاهش می‌یابدبرنامه زمان‌بندی خاموشی برق در استان خراسان جنوبی اعلام شد

وی بیان داشت: سهم برق آبی کشور 10درصد از کل برق تولیدی است، سال گذشته به علت کم آبی  50درصد این میزان در مدار استان قرار گرفت و امسال کل این رقم خواهد بود و 4هزار و 500مگاوات نیز اضافه خواهد شد.

شیرخانی تاکید کرد: با توجه به حجم افسار‌گسیخته مصرف برق، اگر در این شرایط خاموشی اعمال نشود نیروگاه‌ها و خطوط انتقال برق، خاموش می‌شوند.

وی در ادامه تصریح کرد: مجموعه وزارت نیرو و صنعت برق کشور در نظر دارد با اجرای برنامه بزرگ 098 در سال‌جاری بتوانند خاموشی‌های ناشی از عدم موازنه تولید و مصرف را در مشترکین خانگی به صفر برساند که این موضوع نیازمند همکاری مردم و عزم راسخ  مجموعه مدیران ارشد استان با مجموعه صنعت برق است.

وی در خاتمه افزود: اگر مردم استان در ساعات پیک از  ساعت  12الی 16و 20تا 24از وسایل پرمصرف برقی  استفاده کنند با خاموشی مواجه خواهیم شد.

انتهای پیام/ ع

R7718/P1494/S6,52/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۷۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • ۴۰ درصد روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردارند
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • ۲۰ تانکر آب در روستاهای محروم بخش بیارجمند شاهرود توزیع شد
  • ۹۰ درصد نیرو‌های پتروشیمی ایلام بومی هستند