Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هواداران تیم فوتبال رم در حمایت از کاپیتان خود مقابل دفتر این باشگاه در لندن تجمع اعتراضی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، باشگاه رم روز سه‌شنبه بود که با انتشار بیانیه‌ای به طور رسمی اعلام کرد دانیله دروسی ۳۵ ساله در پایان فصل جاری از این تیم جدا خواهد شد و بازی پیش‌روی جالوروسی با پارما آخرین بازی خواهد بود که این هافبک ایتالیایی پیراهن رم را به تن خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا هم که در مدت ۱۸ فصل حضورش در رم با این تیم موفق به کسب دو عنوان قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و یک قهرمانی در سوپرجام ایتالیا شده، در همان روز در کنفرانس خبری اعلام کرد که تنها یک روز پیش از اعلام رسمی این خبر، متوجه شده که باشگاه تمایلی به ادامه همکاری با وی را ندارد.

نوع رفتار مدیران باشگاه رم با دروسی، اما به مذاق هواداران این تیم ایتالیایی خوش نیامده و آن‌ها معتقدند که رفتار خوبی با اسطوره‌شان نشده است و دروسی شایسته تمدید قرارداد بوده است.

بر اساس گزارش رسانه‌های ایتالیایی، امروز (جمعه) بیش از ۶۰۰ هوادار رم مقابل دفتر باشگاه رم در شهر لندن تجمع کرده‌اند و نسبت به عدم تمدید قرارداد دانیله دروسی شعار‌هایی سرداده‌اند، این در حالی است که کلودیو رانیری، سرمربی رم نیز در کنفرانس خبری اخیر خود گفته بود مدیران باشگاه شرایط را به خوبی مدیریت نکردند.

برخی از معترضین با خود بنر‌هایی به همراه داشتند که روی آن‌ها چنین شعار‌هایی نوشته شده بود؛ «این مدیران شارلاتان‌های نامحترم هستند»، «اسطوره‌های باشگاه به حال خود رها نمی‌شوند، بلکه از آن‌ها دفاع می‌کنند و به آن‌ها افتخار می‌کنند» و «رم متعلق به ما است».

همچنین روی یکی دیگر از این بنر‌ها در خطاب به جیمز پالوتا، رئیس باشگاه رم نوشته شده بود «اولترا‌ها - هواداران دوآتشه  - حقوق‌بگیر شما نیستند».

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رم فوتبال ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۷۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در حمایت از دانشجویان آمریکایی

دریافت 24 MB

به گزارش خبرنگار مهر، تجمع دانشجویان دانشگاه بوعلی سینای همدان در حمایت از دانشجویان جهان و مردم مظلوم غزه ظهر امروز یکشنبه در محل مقبره شهدای گمنام دانشگاه بوعلی برگزار شد.

کد خبر 6091256

دیگر خبرها

  • بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!
  • تجمع دانشجویان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان
  • دانشجویان دانشگاه آمریکایی بیروت پرچم اسرائیل را به آتش کشیدند
  • تجمع بانوان شاهد و ایثارگر در حمایت از اجرای طرح نور توسط پلیس
  • برخورد خشونت‌بار پلیس فرانسه با دانشجویان حامی فلسطین در «سوربون»
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • تجمع دانشجویان دانشگاه شهرکرد در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • آرزوی توتی برای ده‌روسی: سال‌ها در رم بمانی
  • تجمع دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در حمایت از دانشجویان آمریکایی