Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-26@09:40:28 GMT

زمان فروش بلیط قطار برای عید فطر

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۷۴۳۲

زمان فروش بلیط قطار برای عید فطر امسال از فردا 28 اردیبهشت 98 و از ساعت 11 صبح آغاز می شود.

به گزارش صدای ایران از وزارت راه و شهرسازی، بر اساس اعلام راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، فروش بلیت قطار برای فاصله بین تاریخ‌های ۱۱ تا ۳۱ خردادماه ۱۳۹۸، از ساعت ۱۱ صبح روز شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه ۹۸ آغاز می‌شود.

مطابق برنامه‌ریزی شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، آغاز فروش بلیت قطارهای این شرکت برای عید سعید فطر و بازه زمانی ۱۱ تا ۳۱ خرداد ماه ۹۸، روز شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه از طریق کلیه روش‌های فروش به صورت هم‌زمان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فروش بلیت قطارهای مسافری تمامی محورها به صورت همزمان، از همه کانال‌های فروش این شرکت (وب سایت رجا به نشانی www.raja.ir، تلفنی از طریق سامانه ۱۵۳۹، اپلیکیشن‌ها، وب سرویس‌ها، نمایندگی‌های مجاز فروش سراسر کشور) از ساعت ۱۱ صبح همین تاریخ انجام می‌شود.
هم‌وطنان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفر با قطارهای رجا از جمله نشانی دفاتر فروش، قیمت و موجودی بلیت، می‌توانند به صورت شبانه‌روزی از سراسر کشور با سامانه ارتباط با مشتریان این شرکت، به شماره تلفن ۱۵۳۹ تماس گرفته یا به سایت اینترنتی این شرکت مراجعه کنند.
شماره پیامک ۵۰۰۰۱۳۹ شرکت رجا نیز آماده دریافت نظرها، انتقادات و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطارهای این شرکت است.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: فروش بلیط قطار عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۷۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو سفارش ساخت قطارهای مسافری به CRRC چین

تین نیوز

ایالت فیلادلفیا آمریکا از لغو سفارش بزرگ ساخت قطارهای خود به شرکت CRRC چین خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، دولت فدرال فیلادلفیا دلیل این اقدام خود را تاخیر چهار ساله طرف چینی در تحویل ناوگان مورد سفارش خود اعلام کرده است. شرکت CRRC قرار بود ۴۵ رام قطار دو طبقه به راه آهن فیلادلفیا تحویل دهد که به دلیل تاخیر طولانی مدت در اجرای قرارداد، همکاری دو طرف ملغی شده است.

به گفته مقام های راه آهن فیلادلفیا، این قرارداد ۱۸۵ میلیون دلاری در سال ۲۰۱۷ با شرکت CRRC به امضا رسیده و مقرر شده بود که طرف چینی تا سال ۲۰۱۹ نسبت به تحویل قطارهای مورد سفارش آمریکا اقدام نماید. با اینحال، اجرای تعهد CRRC تا سال ۲۰۲۴ به تعویق افتاده و همچنان خبری از قطارهای مورد سفارش در قرارداد نیست.

به گفته راه آهن آمریکا، شرکت CRRC قراردادهای بزرگ و مشابهی با دولت های محلی شیکاگو، بوستون و لس آنجلس نیز به امضا رسانده که هنوز خبری از تحویل قطارهای یاد شده نیست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • برنامه سینماهای اصفهان امروز جمعه ۷ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • لغو سفارش ساخت قطارهای مسافری به CRRC چین
  • بهترین قطار برای سفر شما کدام است؟ راهنمای انتخاب قطار مناسب
  • چرا سفر با قطار؟ ۵ دلیل برای انتخاب این نوع سفر
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • هرآنچه باید از مشخصات و امکانات قطار میلاد بدانید
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • تجربه سفر با قطارهای شهری استانبول