Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، یاروسلاو تراکالو، مدیر روابط عمومی پلیس ملی اوکراین امروز جمعه از فرود اضطراری هواپیمایی که از پوریسپیل در استان کیف اوکراین به شرم الشیخ مصر عازم بود خبر داد.

روزنامه " حقیقت اوکراین " به نقل از تراکالو گفت : حدود ساعت 5 ابلاغیه ای از شرکت هوایی اوکر ایروخا اوکراین برای فرود هواپیمای که از بوریسپیل عازم شرم الشیخ بود برای فرود دردر فرودگاه ادیسه صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی دلیل این فرود اضطراری ابلاغیه دروغی مبنی بر وجود بمبی در این هواپیما بود.

تراکالو گفت: دستگاههای شناسایی مواد منفجره و سگ های آموزش دیده را به محل ارسال کردیم اما هیچ موادمنفجره ای پیدا نشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتحادیه اروپا حوادث بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۷۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهین رئال قصد فرود ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، فده والورده توقف ناپذیر بازی می کند و این فصل در رئال مادرید بیشتر از هر کسی در میدان بوده است. به ماه می رسیده ایم و او تنها بازیکن رئال است که در تک تک بازی های این تیم در فصل جاری بازی کرده است. ستاره اروگوئه ای در مجموع 3748 دقیقه برای رئال به میدان رفته است.

از ژوئن سال گذشته که او در آخرین بازی لیگ در برنابئو مقابل اتلتیک به میدان نرفت، دیگر شاهد غیبت فده در ترکیب رئال نبوده ایم. او 48 بازی متوالی است که بازی می کند.

درست است که از نظر آماری (2 گل و 7 پاس گل) مثل فصل گذشته نیست؛ فصلی که در آن 12 گل زد و همچنین 7 پاس گل داد اما نمی توان ترکیب رئال را بدون فده تصور کرد. او همه جای زمین دیده می شود و در رئال می گویند فده زمین فوتبال را شخم می زند!

در واقع، موقعیت او امسال پست 6 است و کمی دورتر از دروازه. آمدن جود بلینگام باعث شده تا فده کمی از پست سال قبل خود فاصله بگیرد ولی در رئال مادرید حالا بی جانشین‌تر از همیشه شده است.

دیگر خبرها

  • اسکان اضطراری در پی بارندگی در سنندج
  • فرود جنگنده F ۳۵ بر روی برج العرب دبی (فیلم)
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی های شدید در سنندج
  • (ویدئو) فرود جنگنده F۳۵ بر روی برج العرب دوبی
  • فیلم/امیرعبداللهیان عازم گامبیا شد
  • فرود آمدن جالب هواپیمای جنگی بر روی برج العرب دبی + فیلم
  • (ویدئو) فرود اضطراری یک هواپیما بر اثر تگرگ شدید
  • شاهین رئال قصد فرود ندارد!
  • اعلام وضعیت اضطراری در ۵ استان اکوادور+ فیلم
  • پهپاد جدید ایران؛ «هیرو» یا «لانست»؟