Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@17:44:28 GMT

سیستان وبلوچستان ظرفیت مناسبی برای پرورش شتر مرغ دارد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۷۸۴۵

سیستان وبلوچستان ظرفیت مناسبی برای پرورش شتر مرغ دارد

به گزارش خبرنگار مهر، غلام حیدر زورقی عصر امروز در جریان بازدید احمد علی کیخا، رئیس کمیسیون آب، کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی و جمعی از اعضای این کمیسیون از بزرگترین واحد پرورش شتر مرغ جنوب شرق کشور در چابهار اظهار داشت: در حال حاضر ۷و احد پرورش شتر مرغ در استان سیستان و بلوچستان با ظرفیت تولید ۷۰ تن گوشت و یک هزار و ۲۵۰ قطعه جوجه مشغول فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان افزود: ۹ واحد پرورش شتر مرغ با ظرفیت تولید ۱۳۵ تن گوشت و یک هزار قطعه جوجه نیز در استان درحال ساخت است که ان شاء الله بزودی راه اندازی خواهند شد.

وی تصریح کرد: با شروع بکار این واحدها تعداد واحدهای پرورش شتر مرغ به ۱۶ واحد و ظرفیت تولید گوشت شتر مرغ به ۲۰۵ تن و تولید جوجه به ۲۲۵۰ قطعه افزایش خواهد یافت.

کد خبر 4619227

منبع: مهر

کلیدواژه: جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان پرورش شترمرغ چابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۷۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزانه ۱۵۰ تن گوشت مرغ در مازندران خریداری می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس حسینی پیش ازظهر یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای حمایت از مرغداران استان، گوشت مرغ مازاد استان بدون محدودیت و با قیمت ۸۴ هزار و ۵۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم خریداری می‌شود.

وی افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون هزار و ۸۴۶ تن گوشت مرغ منجمد خرید و در سردخانه‌های استان ذخیره سازی شد تا در زمان کمبود برای کمک به تنظیم بازار، عرضه شود.

وی تصریح کرد: میزان جوجه ریزی استان در فروردین ماه سال‌جاری بیش از ۱۷ میلیون و ۴۰۰ هزار قطعه بوده که ضمن ثبت رکورد جدید، نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۸ درصد افزایش داشته است.

حسینی تصریح کرد: با توجه به تأمین به موقع و موجودی کافی نهاده‌های مورد نیاز مرغ داران در استان و همچنین کاهش قیمت جوجه یک روزه تا ۲۳ هزار تومان در روزهای اخیر، قطعاً شاهد افزایش تولید گوشت مرغ در دوره آتی در استان خواهیم بود.

کد خبر 6090819

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۸ درصدی میزان جوجه‌ریزی در مازندران
  • روزانه ۱۵۰ تن گوشت مرغ در مازندران خریداری می شود
  • فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • حضورغرفه سیستان وبلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • صدور سه هزار و ۳۵۴ پروانه گلخانه خانگی درسیستان وبلوچستان
  • ایجاد اشتغال برای روستائیان با احداث گلخانه‌های خانگی در سیستان وبلوچستان
  • تولید سالانه بیش از ۱۶ میلیون قطعه مرغ بومی در فارس
  • روند سرمایه‌گذاری در سیستان‌وبلوچستان تسهیل شود
  • جوجه ریزی در مرغداری سیستان و بلوچستان ۱۷ درصد افزایش یافت