Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته پایانی بوندس لیگا روز شنبه برگزار می شود.

طرفداری - در حالی که به هفته پایانی بوندس لیگا رسیده ایم برخلاف فصول گدذشته قهرمان رقابت ها هنوز مشخص نیست و دو تیم بایرن مونخ و دورتموند شانس کسب این عنوان را دارند. بایرن مونیخ روز شنبه میزبان آینتراخت فرانکفورت خواهد بود و در صورت کسب برد می تواند بدون توجه به نتیجه بازی گلادباخ-دورتموند قهرمانی اش را جشن بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ زمان ورزشگاه داور شنبه؛ 28 اردیبهشت 1398 18:00 به وقت تهران آلیانز آرنا مونیخ ساشا ایشتیگمان

وضعیت کلی دو تیم

بایرن مونیخ تنها 3 امتیاز تا کسب هفتمین قهرمانی متوالی اش در بوندس لیگا فاصله دارد و کواچ می تواند اولین جامش را در این تیم کسب کند. بایرنی ها چند غایب مهم در این بازی خواهند داشت که مهم ترین آن ها را می توان مانوئل نویر دانست که برای این بازی هم آماده نشد. 

فرانکفورت هفته گذشته شکستی غیرمنتظره مقابل ماینتس داشت و شانس حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان برای این تیم به کمترین حد رسیده است و برای تحقق این امر ضمن برتری مقابل بایرن مونیخ نیاز دارند که گلادباخ و بایر لورکوزن در بازی های خود موفق به کسب برد نشوند. در بازی روز شنبه مقابل بایرن مونیخ هر نتیجه ای به دست بیاید فرانکفورت سهمیه حضور در بازی های اروپایی فصل آینده را به دست می آورد. 

ترکیب احتمالی دو تیم

محرومین و مصدومین دو تیم بایرن مونیخ فرانکفورت مانوئل نویر تاواتا هامس رودریگز روده نکات آماری بازی و اخبار دو تیم دیدار روز شنبه نود و ششمین رویارویی دو تیم در بوندس لیگا خواهد بود.  در بازی های قبلی دو تیم برابر یکدیگر بایرن مونیخ 52 برد و فرانکفورت 21 برد کسب کرده اند و 22 بازی با تساوی خاتمه یافته است.  بایرن مونیخ در 10 بازی آخر خانگی اش در بوندس لیگا برد کسب کرده است.  فرانکفورت در 5 بازی آخرش در لیگ برد کسب نکرده است. بایرن مونیخ در 16 بازی از 17 بازی آخرش مقابل فرانکفورت پیروز میدان بوده است. پیش بینی سایت WhoScored از نتیجه بازی  بایرن مونیخ ٣-١ فرانکفورت

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۸۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل هری کین به آینتراخت فرانکفورت روی فرصت طلبی و پاس لایمر (بایرن مونیخ 1-0 آینتراخت فرانکفورت)

هری کین موفق شد گل اول بایرن مونیخ را به ثمر برساند.

دانلود (4.4MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت + فیلم
  • خوش‌بینی بایرن مونیخ از رسیدن جمال موسیالا به بازی مقابل رئال مادرید
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • گل دوم هری کین به آینتراخت فرانکفورت از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت)
  • گل هری کین به آینتراخت فرانکفورت روی فرصت طلبی و پاس لایمر (بایرن مونیخ 1-0 آینتراخت فرانکفورت)
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت‌ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت