Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@13:27:15 GMT

سایت موزه در لرستان ایجاد می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۸۶۷۷

سایت موزه در لرستان ایجاد می شود

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: برای پیگیری مباحث گردشگری، علمی و پژوهشی یافته های باستانشناسی، سایت موزه در استان ایجاد می شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری لرستان، سید موسی خادمی اظهار داشت: وجود آثار تاریخی با قدمت زیاد از مزیت‌های استان بوده و شواهد بدست آمده از انسان‌های هوشمند از نظر گردشگری، علمی و پژوهشی از اهمیت بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: کشفیات غار کلدر یک کار جدید است و این اقدامات می‌تواند به نتایج بهتری منجر شود که در وهله اول باید بخش‌های تحقیقی و پژوهشی کار را ضمن گسترش همکاری‌ها با دانشگاه‌های خارجی تقویت کرد.
استاندار لرستان بیان کرد: استان با فضای تاریخی و رونمایی‌های صورت گرفته از گذشته در کشف میراث بشریت و گذشته انسان‌ها نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.
خادمی ادامه داد: همه باید کمک کنیم این طلای خفته در خاک برای استفاده مردم جهان نمایان و عرضه شود.
3210/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي غار كلدر انسان هوشمند استاندار لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۸۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساختمان اورژانس، پد آشیانه بالگرد و سوله بحران ساخته می‌شود

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در لرستان سوله بحران نداریم و قرار است در کنار بیمارستان نیایش، ساختمان اورژانس، پد آشیانه برای بالگرد و سوله بحران ایجاد کنیم.

بهرام دلفان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: از سال ۱۴۰۰ تا پایان ۱۴۰۲، ۷۱ پروژه در قالب ۴۰ هزار و ۶۲۸ مترمربع با اعتبار ۳۱۸۰ میلیارد ریال تکمیل شده است. همچنین ۵۰ پروژه عمرانی در قالب ۱۶۷ هزار مترمربع شامل بیمارستان‌، در دست احداث است.

وی ادامه داد: با هدف رسیدگی به سلامت مردم، سه فروند بالگرد امدادی به‌صورت اجاره‌ای در استان مستقرند و برای اجاره هر ماه دو میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان اعتبار هزینه می‌شود و برای هر ماموریتی هزینه آن پرداخت می‌شود.

او بیان کرد: با توجه به اینکه جمعیت لرستان به سمت سالمندی پیش می‌رود، یکی از ضرورت‌های این استان ایجاد بیمارستان توانبخشی است.

دلفان افزود: اکنون سه بیمارستان نیایش، رازی و گهر در شهرهای خرم‌آباد، کوهدشت و دورود در دست ساخت است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تا کنون موردی از بیماری «تب کریمه کنگو» در لرستان مشاهده نشده است
  • ساختمان اورژانس، پد آشیانه بالگرد و سوله بحران ساخته می‌شود
  • موردی از تب کریمه کنگو در لرستان مشاهده نشده است
  • کاوش در فلک‌الافلاک / سکونت انسان قبل از عصر مفرغ تأیید شد
  • کاوش‌ در «فلک‌الافلاک»/ سکونت انسان قبل از عصر مفرغ تأیید شد
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • چرا تنها سایت موزه غرب کشور عاقبت به خیر نشد
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • ایجاد ۵۷ شهرک در کشور مصوب شده است