Web Analytics Made Easy - Statcounter

جاویدان از شناسایی و زمین‎گیر شدن اعضای باند سارقان مسلح مغازه‎‎های سطح استان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، باند سارقان مسلح که عمدتاً از مغازه‎های سطح استان گلستان سرقت می‎کردند با اقدامات اطلاعاتی، مراقبتی و عملیاتی پلیس آگاهی استان گلستان شناسایی و با همکاری پلیس آگاهی شهرستان علی‎آبادکتول متلاشی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان در این خصوص در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: یک ماه تعقیب و مراقبت برای دستگیری این سارقین انجام شد که در نهایت اعضای این باند شناسایی و زمین‎گیر شدند.

 

«سردار علی‎اکبر جاویدان» افزود: اعضای باند پنج نفر هستند که سردسته باند از اراذل و اوباش سابقه‎دار است که سابقه فرار از زندان را داشته و همچنین چندین فقره محکومیت به دلیل ارتکاب جرایم خشن دارد.

 

وی بیان کرد: همکاران ما اشراف خوبی نسبت به این حوزه داشتند و نسبت به دستگیری این افراد به صورت حرفه‎ای اقدام کردند.

 

جاویدان گفت: عمده سرقت این باند از شرق استان گلستان بوده و اموالی به ارزش 5 میلیارد ریال از متهمان کشف شده است.

 

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان ابراز داشت: همچنین دو دستگاه وسیله نقیله و یک قبضه اسلحه شکاری از اعضای این باند کشف شده است و این سارقین به 25 فقره سرقت مغازه و اماکن اعتراف کردند.

 

وی ادامه داد: ارزش ریالی که از سوی مال‎باختگان اعلام شده بالغ بر یک میلیارد تومان بوده که نصف آن اموال کشف شده و متهمان به نیمی دیگر از آن نیز اعتراف کردند که در حال شناسایی مالخرهای مربوط به این پرونده هستیم.

 

جاویدان با تأکید بر اینکه استان گلستان هیچ‎گاه محل امنی برای خودنمایی اراذل و اوباش و سارقان نخواهد بود، خاطرنشان کرد: امیدواریم همچون همیشه با مشارکت و همراهی مردم امنیتی که شایسته گلستان است در استان ایجاد شود.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان خبرگزاری شبستان قرآن نماز جمعه حضرت خدیجه س آمریکا اردبیل ماه مبارک رمضان جشن گلریزان برجام باند سارقان مسلح پلیس آگاهی باند سرقت سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۸۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سردار علی محمدی گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان و اعلام شکایت مبنی بر سرقت لوازم داخل خودرو، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار گارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل‌های وقوع جرم و بررسی صحنه‌های سرقت دریافتند که همه این سرقت‌ها به یک شیوه صورت گرفته است و در ادامه با جمع آوری آثار و ادله لازم در کمترین زمان ممکن توانستند هویت ۲ نفر را که در این سرقت‌ها دست داشتند به دست آورند.

این مسئول انتظامی گفت: با مشخص شدن هویت اصلی سارقان، متهمان در رصد هوشمندانه کارآگاهان قرار گرفتند و سرانجام در ۲ عملیات ضربتی جداگانه در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

سردار محمدی اظهار کرد: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد سارقان دستگیر شده دارای چندین فقره سابقه کیفری موثر در رابطه با سرقت هستند و به رغم اینکه در ابتدا دستگیری موارد اتهامی را انکار می‌کردند، پس از مواجهه با شواهد و مستندات ارائه شده توسط کارآگاهان ناچار لب به اعتراف گشودند و به ۵۳ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهر تبریز اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری مالخر در این رابطه و کشف اموال مسروقه و شناسایی مال باختگان گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

 

دیگر خبرها

  • انهدام باند خواهر و برادری سرقت در تهران | خواهر سرکرده باند بود
  • اعتراف ۳۰ سارق به ۶۱ فقره سرقت در اصفهان
  • سارقان ۱۰ میلیارد ریالی لوازم خودرو در تبریز دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو در تبریز
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • دستگیری باند سارقین به عنف در شهر کرمان
  • دستگیری اعضای باند فرا استانی سرقت از بانوان مسن شهر کرمان