Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی تاکید کرد که جنایت مستمر ائتلاف به رهبری عربستان سعودی هرگز باعث شکسته شدن اراده ملت یمن نخواهد شد. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن گفت که جنایت‌های مستمر هرگز باعث شکسته شدن اراده ملت ما نخواهد شد و ملت یمن در پایداری و مقابله با متجاوز مصمم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی که به مناسبت شب‌های ماه مبارک رمضان سخنرانی می‌کرد، افزود: امروز بدترین کارنامه جنایتکارانه در جهان، مربوط به ائتلاف تجاوزگری و در راس آن‌ها عربستان و امارات و کسانی است که پشت آن‌ها قرار دارند.

رهبر جنبش انصارالله اضافه کرد: امیدواریم که اثرات این جنایت‌ها در مردم، افزایش احساس مسئولیت و توجه به جبهه‌های جنگ باشد.

روز گذشته جنگنده‌های ائتلاف متجاوز به رهبری سعودی‌ها به مرکز صنعا حمله کردند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت یمن، تعداد تلفات تجاوز ائتلاف سعودی اماراتی به منطقه مسکونی «الرقاص» در مرکز صنعاء ۷۷ کشته و زخمی بوده است.

حملات ائتلاف سعودی به صنعاء دو روز پس از آن صورت می‌گیرد که ارتش یمن با پهپاد دو ایستگاه پمپاژ نفت وابسته به شرکت «آرامکو» سعودی را هدف قرار داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رهبر انصارالله ائتلاف به رهبری عربستان جنایتکارانه جنگنده های ائتلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۹۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌های مرزی مصمم است

به گزارش خبرنگار مهر، سید مجید هدایت عصر روز چهارشنبه در نشست بررسی وضعیت بازارچه‌های مرزی چیلات و چنگوله و هلاله شمالی که در سالن شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد با تاکید بر حمایت دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌ها، گفت: فعال شدن بازارچه‌ها به ویژه بازارچه‌های مرزی در رونق و توسعه اقتصادی هر منطقه بسیار اثرگذار است.

وی مشوق‌های اقتصادی را از مهم‌ترین دلایل رغبت هر کشور برای فعال شدن بازارچه ذکر کرد و گفت: زیرساخت‌ها بازارچه چیلات از طرف کشور ایران آماده است.

هدایت بیان داشت: فعال شدن بازارچه فراهم کننده رشد اقتصادی و توسعه‌ای است و برای فعال شدن یک بازارچه مرزی عزم دو طرف بسیار مهم است.

وی گفت: هر بازارچه مشترک یک فرصت بسیار خوب برای هر استان و منطقه است و می‌تواند علاوه بر ارتقا معیشت مرزنشینان بسترساز رشد اقتصادی باشد.

وی اضافه کرد: یکی از وظایف اصلی وزارت کشور اشتغال مرزنشینان است که در راستا مجموعه وزارت کشور همه تلاش خود را به کار گرفته است.

کد خبر 6088137

دیگر خبرها

  • مقابله با هجمه‌های دشمن در گرو بصیرت‌افزایی است
  • الحوثی: بندر ایلات در پی حملات یمن به طور کامل تعطیل شده است
  • ایران و پاکستان در اجرایی کردن توافقات همکاری دوجانبه مصمم هستند
  • در هیچ کجای جهان فجیع‌تر از جنایات تل‌آویو در غزه سراغ نداریم
  • افکار عمومی جهان مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار ‎غزه است
  • دولت سیزدهم مصمم به تکمیل زیرساخت‌های بازارچه‌های مرزی است
  • دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌های مرزی مصمم است
  • مدد الهی نظامیان متجاوز آمریکا را در طبس زمین‌گیر کرد
  • بارسلونا مصمم به فروش دیونگ
  • تنبیهِ متجاوز؛ از طوفان شن تا وعده صادق