Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-29@10:44:38 GMT

نسشت هم اندیشی طرح شهید بهنام محمدی ناحیه بسیج دزفول

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۹۳۹۶

این نش ست به منظور ارائه راهکار های جذب دانش آموزان در مساجد برگزار گردید که در این مراسم ، حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی دزفولی امام جمعه محترم شهرستان دزفول ، سرگرد پاسدار غلامحسین پرهیزکار جانشین محترم فرمانده سپاه دزفول ، سروان پاسدار رضا صائمی نیا فرمانده محترم بسیج دانش آموزی شهید فهمیده دزفول و همچنین یکصدوده نفر از سرگروه ها و تیم های طرح شهید بهنام محمدی حضور داشتند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی در این مراسم بیان کرد که : جلسات این چنینی بسیار به رشد و تعالی نیرو ها کمک می کند و مجموعه را به اهداف خویس نزدبک و نزدیک تر می‌کند . در این جلسات بهتر از به جای بیان تمام مشکلات موجود به صورت یکجا ، مشکلات و نواقص به صورت تک تک بیان و برای مرتفع کردن آن راه حلی پیدا کرد ، چه بسا در جلسه ای زمان تنها اجازه حل یک مشکل را دهد که البته این بسیار با ارزش تر از آن است که به تمامی مشکلات پرداخته شود ولی راه حلی نتوان پیدا کرد . ایشان افزود : دفتر امام جمعه با تمام امکانات به این جریانات کمک کرده و در ابن راه هیچ کوتاهی نمی‌کند .
در ادامه ، جناب سرگرد پرهیزکار بر اهمیت جذب دانش آموزان به مساجد تاکید داشتند و بیان کردند که یکی از مراحل مهم طرح شهید بهنام محمدی جذب دانش آموزان به مساجد و مهم تر از آن ماندگار کردند آن ها در مسجد است که در این مورد مسعولین مساجد باید برنامه ها و امکاناتی را فراهم کنند تا این هدف تحقق یابد .
در ادامه این نشست حلقه های کارگروهی به صورت جداگانه برای برادران و خواهران برگزار و راهکار هایی در این باره ارائه گردید .
در پایان مراسم گزارش عملکری از اقدامات صورت گرفته در سال ۹ و ابتدای ۹۸ در طرح شهید بهنام محمدی به صورت کلیپی نمایش داده شده .
حسن ختام این نشست برگزاری نماز جماعت و صرف افطاری بود .

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۹۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت غمناک دانش‌ آموزانی که به‌ دلیل سیل و تخریب جاده ها به کنکور نرسیدند

تین نیوز

سیل اردیبهشت ۱۴۰۳ در خراسان جنوبی خرابی زیادی به بار آورد. نکته تلخ، این که دانش آموزان منطقه  محروم زیرکوه یک سال زحمت کشیدند اما درست در روز کنکور، سیل جاده ها را تخریب کرد و آن ها نتوانستند به جلسه امتحان برسند. می گویند صدایمان به گوش کسی نمی رسد.

 قابلیت دسترسی  (accessibility)، میوه  اصلی درخت حمل ونقل برای کاربران است. هر چه قابلیت دسترسی یک ناحیه به نواحی دیگر کم تر باشد، آن ناحیه محروم تر می ماند، حتی اگر چنین استعدادهای خوب و عزیز و بزرگ منشی داشته باشد.

مدیران تارک الفعل قدیم و اخیر کشور، در تسبیب و تشدید این محرومیت ها، الی الابد سهیمند و این انباشته های شر را در انبان های خویش به یوم الحسرة می برند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • وضعیت غمناک دانش‌ آموزانی که به‌ دلیل سیل و تخریب جاده ها به کنکور نرسیدند
  • هم اندیشی مسئله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ