Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-27@16:48:03 GMT

مردم ما از نظر رفاه از اروپا وضعیت بهتری دارند

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۰۱۶۹

مردم ما از نظر رفاه از اروپا وضعیت بهتری دارند

به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی عصر (چهارشنبه) در نشست شورای مرکزی حزب بیداری اسلامی با بیان اینکه رمضان از مسائل اجتماعی و سیاسی بیگانه نیست، گفت: این بندگی و عبودیت ناب دینی است که در قالب مرثیه و محبت جدی‌ترین مسائل سیاسی جامعه را مطرح می‌کند.
  وی با بیان اینکه ما باید شرایط پیرامونی خود و فضای عمومی جهان را بشناسیم و ببینیم رسالت‌مان چیست، گفت: آن قدر پیچیدگی اوضاع زیاد شده که با تعمق هم نمی‌شود فهمید چه برسد بخواهیم سطحی تحلیل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پورمحمدی با تاکید بر اینکه آنچه در جمهوری اسلامی ایران اتفاق افتاده قدرت تأثیرگذاری و شبکه‌های تحت تأثیر آن از زمان انبیا بیشتر است، گفت: حرف‌هایی که علیه جمهوری اسلامی هست در تاریخ همیشه بوده و تاریخ همین طور شکل گرفته است و ما به سختی‌هایی که می‌آید و می‌رود باید نگاه فرا تاریخی داشته باشیم تا بدانیم عمق آن چیست.

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به ناموفق بودن صنعت توریسم در ایران، اظهار کرد: بخشی از این ماجرا داخلی است اما بخش بزرگ‌تر آن است که دنیای معارض ما می‌خواهد کسی ما را نبیند چون اکثر آنهایی که به ایران آمده‌اند نظرشان در مورد ما عوض شده و مبلغ ما شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه با آمارهای موجود، امروز مردم ما از نظر رفاه از اروپا وضعیت بهتری دارند، تاکید کرد: فقر ایران، فقر گرسنگی نیست بلکه فقر تمتع و رفاه و فقر اشتغال مطلوب است چرا که نوع توقعات بر اساس مطالبات جدید است.

پورمحمدی با بیان اینکه عرف ما در فضای سیاسی این است که پس از پیروزی، طرف مقابل را بزنیم، تصریح کرد: همین‌هایی که به آنان انتقاد می‌کنیم، ده منفی و بیست کار مثبت انجام داده‌اند، پس مبارزه سیاسی در کشور باید شرافتمندانه و غیرتمندانه باشد وگرنه دست گذاشتن روی ضعف‌ها، تخریب خودمان است.

وی در پایان با اشاره به اینکه در جلسات جامعه روحانیت مبارز به این جمع بندی رسیدیم که باید سرمایه اجتماعی مان را به روز، احیا و برجسته کنیم، گفت: اگر توانستیم به مشارکت فعال در انتخابات کمک کنیم، این کار را خواهیم کرد ولی تمرکزمان را روی موضوع احیا سرمایه اجتماعی گذاشته‌ایم.

منبع: ایسنا کپی متن خبر برچسب ها: اروپا معیشت مردم

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: اروپا معیشت مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۰۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیام جامعه دانشگاهی ایران در حمایت از دانشجویان آزادیخواه اروپا و آمریکا +تصاویر

دانشجویان و اساتید ایرانی هم‌صدا با دانشجویان آزادیخواه آمریکا و اروپا که نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی دست به اعتراض زده بودند، با برپایی تجمعاتی در دانشگاه‌های سراسر کشور، ضمن اعلام حمایت از این دانشجویان، برخورد خشن پلیس آمریکا را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشجویان و اساتید ایرانی هم‌صدا با دانشجویان آزادیخواه آمریکا و اروپا که نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی دست به اعتراض زده بودند، با برپایی تجمعاتی در دانشگاه‌های سراسر کشور، ضمن اعلام حمایت از این دانشجویان، برخورد خشن پلیس و نیروهای امنیتی آمریکایی و اروپایی را محکوم کردند.

 

اعتراضات دانشجویی علیه جنگ تمام عیار اسرائیل و جنایات صهیونیست‌ها در حق مردم غزه در سراسر آمریکا ادامه دارد و گستره آن به اروپا نیز کشیده شده است.

در دانشگاه تهران جامعه دانشگاهی با حضور مقابل سردر اصلی این دانشگاه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین شعار سر داده و همبستگی قاطع خود را با دانشجویان آمریکا و اروپا اعلام کردند.

دانشجویان و اساتید دانشگاه فردوسی مشهد نیز برای هم‌صدایی با دانشجویان اروپا و آمریکا به میدان آمدند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   دانشجویان دانشگاه فنی حرفه‌ای شهید بابایی قزوین نیز با برگزاری تجمعی ضمن همبستگی با مردم غزه، از دانشجویان معترض دانشگاه‌های آمریکا حمایت کردند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار رایزن فرهنگی ایران با معاون سیاسی طالبان 
  • قیام جامعه دانشگاهی ایران در حمایت از دانشجویان آزادیخواه اروپا و آمریکا +تصاویر
  • دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • بادامکی: تعویضی‌های پرسپولیس باید عملکرد بهتری داشته باشند
  • باکو: اروپا در امور داخلی جمهوری آذربایجان دخالت نکند
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • گفت و شنود/ به سه دلیل!
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاوردهای اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت/ استقبال پر شور ملت پاکستان