Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول گروه جهادی علی ابن موسی الرضا(ع) با بیان اینکه اردوهای جهادی؛ راهی برای تزکیه نفس است گفت: جوانان بسیجی جهادگر در یک اردوی جهادی یک روزه با حضور در روستای تل آبی میناب، در ساخت یک باب منزل مسکونی برای یک نیازمند سهیم شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهریار ذاکری، مسئول گروه جهادی علی ابن موسی الرضا(ع) در روستای محمودی از توابع بخش مرکزی میناب در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز با تاکید بر اینکه هدف اردوی جهادی خود سازی است، اظهار کرد: همان‌طور که برترین جهاد‌ها جهاد اکبر در معرکه نفس است در اردوهای جهادی این گذر از خود و اجابت حق بزرگ‌ترین و مقدس‌ترین غنیمتی بوده که از این سفر برای آدمی می‌ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذاکری عنوان کرد: در اردوی های جهادی، جهادگران با وضعیت زندگی یک منطقه محروم در ابعاد مختلف فرهنگی، اعتقادی، معیشتی و بهداشتی و … آشنا شده و از طریق تلاش مخلصانه برای سازندگی در آن منطقه در آن ابعاد، می کوشند که خود را ساخته و رضوان الهی را کسب کنند.

مسئول گروه جهادی علی ابن موسی الرضا(ع) روستای محمودی خاطر نشان کرد: جوانان بسیجی جهادگر در یک اردوی جهادی یک روزه با حضور در روستای تل آبی میناب، در ساخت یک باب منزل مسکونی برای یک نیازمند سهیم شدند.

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۰۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا استان گفت: در سیل اخیر حدود ۵۰ جهادگر از قرارگاه جهادی زیرکوه در لحظات اولیه وقوع سیلاب  به سیل زدگان خدمت رسانی کردند. 

هنری با اشاره به اینکه  ۱۱ قرارگاه‌ جهادی منطقه ای فعال هستند افزود: تمامی گروه‌های جهادی استان نیز در حالت آماده باش هستند.    وی گفت: تخلیه آب داخل منازل و جابه جایی وسایل منازل مردم ،کمک به توزیع بسته های حمایتی و هدایت مردم به نقاط امن، کمک به خودروهای سانحه دیده و گرفتار در سیل، کمک به تخلیه تعدادی مغازه در حاجی آباد،تخلیه و لایروبی منازل و محل نگهداری دام و اسکان اضطراری از جمله اقدامات قرارگاه جهادی بسیج سازندگی زیرکوه در مناطق سیل زده بود.    مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا استان افزود: بعد از فروکش کردن سیل، گروه های جهادی برای ساخت و ساز و جبران خسارت سیل با کمک خیران نسبت به ساخت وساز مکان های آسیب دیده سیل اقدام می کنند. 



                                                                                         

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد
  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار