Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@23:01:52 GMT

فرمانده انتظامی سمنان: 3.8 میلیارد ریال دام قاچاق کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۱۱۳۵

فرمانده انتظامی سمنان: 3.8 میلیارد ریال دام قاچاق کشف شد

سمنان- ایرنا- فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: دام های قاچاق به ارزش سه میلیارد و 840 میلیون ریال در شهرستان شاهرود کشف شد.

به گزارش ایرنا، سردار روح الامین قاسمی روز شنبه به خبرنگاران اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید نوری شاهرود هنگام کنترل محورهای مواصلاتی، 2 دستگاه کامیونت و 2 دستگاه خودروی نیسان را برای بررسی های بیشتر متوقف می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: در بررسی های اولیه پلیس مشخص شد خودروها حامل بار احشام فاقد مجوز قانونی هستند.
قاسمی به کشف 172 راس دام قاچاق از این خودروها اشاره و تصریح کرد: ارزش دام های قاچاق این خودروها بنا به گفته کارشناسان سه میلیارد و 840 میلیون ریال است.
فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به هماهنگی های لازم قضایی و توقیف هر چهار دستگاه خودرو، یادآور شد: احشام کشف شده به اداره دامپزشکی شهرستان شاهرود منتقل شد.
به گزارش ایرنا، با نامگذاری سال 98 از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام «رونق تولید» ماموریت حساس و مهم برخورد با قاچاق کالا و ارز به طور ویژه در دستور کار امسال پلیس قرار گرفته است و برنامه های حوزه مبارزه باقاچاق کالا و ارز برای ارتقاء و بهبود فعالیت های این حوزه در قالب قرارگاه جهادی تجمیع می شود.
مردم در صورت مشاهده هر اقدام مجرمانه در این حوزه می توانند مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
9891/6103

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي قاچاق سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۱۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد حسن اکبری ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان خوسف در راستای برخورد با خودروهای حامل کالای قاچاق هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور اصلی این شهرستان به یک سواری تیبا مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خوسف گفت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو، تعداد یک هزار و ۳۲ ثوب البسه خارجی قاچاق را کشف کردند که ارزش ریالی البسه قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۷۳۰ میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خوسف افزود: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست هرگونه موارد مربوط به حوزه قاچاق کالا را بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6097202

دیگر خبرها

  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • کشف بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق در کرج
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی