Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  حمید رضا نوروزی رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان گفت: طرح دست‌های مهربانی یکی از زیباترین طرح‌ها و برنامه‌های سازمان اوقاف و امور خیریه به‌شمار می‌رود که با هدف اجرای امینانه نیات واقفین و کمک به نیازمندان در استان همدان نیز اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهدای ۵۰۰ بسته حمایتی سبد کالایی بین نیازمندان و بیان اینکه این مراسم در قالب طرح دست‌های مهربانی و راه اندازی مراکز افق در جوار آستان مقدس امامزادگان اجرا می‌شود، گفت: هدف از اجرای این طرح کمک به نیازمندان در راستای اجرای امینانه نیت واقفین است.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان اضافه کرد: این بسته‌های تهیه شده از محل موقوفه مرحومه تاجماه خانم قراگوزلو به ارزش هر سبد کالا ۲۰۰ هزار تومان است.

نوروزی با بیان اینکه این سبد کالایی شامل برنج، روغن، ماکارونی، سویا، شکر، قند، مرغ و ... به ارزش هر بسته ۲۰۰ هزار تومان است، عنوان کرد: علاوه بر توزیع سبد کالا از محل اجرای نیت واقفان سفره‌های افطاری ساده نیز در بقاع متبرکه برپا می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد : وقف به‌عنوان سنت حسنه و یکی از ماندگارترین خیرات تا ابد باقی می‌ماند و نام انسان را زنده نگه می‌دارد.

نوروزی با بیان اینکه واقفان خیراندیش با وقف اموال خود با نیت کمک به نیازمندان و محروم از خود نام نیکی برجای گذاشتند، گفت: در طرح دست‌های مهربانی عوائد این موقوفات در قالب سبد کالا بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

نوروزی

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان اینکه خانواده‌های تحت پوشش نهاد‌های حمایتی در این طرح، بیشتر مورد توجه هستند، افزود: تلاش شده در این طرح، نیازمندان واقعی شناسایی و در حد درآمد‌های موقوفاتی که در این زمینه وجود دارد، به آن‌ها کمک شود.

وی در ادامه عنوان کرد: این طرح شامل کمک به ایتام، مستمندان، فقرا و مساکین، خانواده‌های بی سرپرست است.

نوروزی همچنین از حضور مبلغین اعزامی از شهر مقدس قم در شهرستان همدان به مناسبت ماه رمضان خبر داد و خاطرنشان کرد: این مبلغان دینی ضمن تبیین آموزه‌های دینی در زمینه اقامه نماز، برپایی کلاس‌های روخوانی و روان خوانی کلام وحی، تفسیر قرآن و بیان احکام اسلامی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/د.ا

توزیع ۵۰۰ سبد کالا در طرح «دست‌های مهربانی» بین نیازمندان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه کمیته امداد امام خمینی بسته حمایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۱۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی

استاندار کردستان و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان با ارسال لوح سپاس از اقدام‌های مدیر و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان برای ارائه خدمات و تسهیلات به مسافران نوروزی تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، در این لوح منصور مهرزاد، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان و اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار و رئیس ستاد خدمات سفر این استان از تلاش جهانبخش نوکانی، مدیر منطقه کردستان قدردانی کردند.

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان
  • خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند! / ابوالفضل نوروزی مطرح کرد
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • ترکیب آلومینیوم برای مصاف حساس با پرسپولیس
  • بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی
  • ملیکا نوروزی از کسب مدال بازماند
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی