Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید رضا نوروزی در گفگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه طرح دست‌های مهربانی یکی از زیباترین طرح‌ها و برنامه‌های سازمان اوقاف و امور خیریه به‌شمار می‌رود که با هدف اجرای امینانه نیات واقفین و کمک به نیازمندان در استان همدان نیز اجرایی می‌شود، گفت: وقف به‌عنوان سنت حسنه و یکی از ماندگارترین خیرات تا ابد باقی می‌ماند و نام انسان را زنده نگه می‌دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه واقفان خیراندیش با وقف اموال خود با نیت کمک به نیازمندان و محروم از خود نام نیکی برجای گذاشتند، گفت: در طرح دست‌های مهربانی عوائد این موقوفات در قالب سبد کالا بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با اشاره به اهدای ۵۰۰ بسته حمایتی سبد کالایی بین نیازمندان و بیان اینکه این مراسم در قالب طرح دست‌های مهربانی و راه اندازی مراکز افق در جوار آستان مقدس امامزادگان اجرا می‌شود، گفت: هدف از اجرای این طرح کمک به نیازمندان در راستای اجرای امینانه نیت واقفین است.

نوروزی اضافه کرد: این بسته‌های تهیه شده از محل موقوفه مرحومه تاجماه خانم قراگوزلو به ارزش هر سبد کالا ۲۰۰ هزار تومان است.

حمید رضا نوروزی با بیان اینکه این سبد کالایی شامل برنج، روغن، ماکارونی، سویا، شکر، قند، مرغ و غیره به ارزش هر بسته ۲۰۰ هزار تومان است، عنوان کرد: علاوه بر توزیع سبد کالا از محل اجرای نیت واقفان سفره‌های افطاری ساده نیز در بقاع متبرکه برپا می‌شود.

رئیس اوقاف شهرستان همدان بابیان اینکه خانواده‌های تحت پوشش نهادهای حمایتی در این طرح، بیشتر مورد توجه هستند، افزود: تلاش شده در این طرح، نیازمندان واقعی شناسایی و در حد درآمدهای موقوفاتی که در این زمینه وجود دارد، به آن‌ها کمک شود.

وی در ادامه عنوان کرد: این طرح شامل کمک به ایتام، مستمندان، فقرا و مساکین، خانواده‌های بی سرپرست است.

نوروزی همچنین از حضور مبلغین اعزامی از شهر مقدس قم در شهرستان همدان به مناسبت ماه رمضان خبر داد و خاطرنشان کرد: این مبلغان دینی ضمن تبیین آموزه‌های دینی در زمینه اقامه نماز، برپایی کلاس‌های روخوانی و روان خوانی کلام وحی، تفسیر قرآن و بیان احکام اسلامی فعالیت می‌کنند.

کد خبر 4619390

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل اوقاف همدان سبد کالا رضا نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۱۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۷۰ قلم کالا از مازندران

به گزارش خبرنگار هر، امیر جمشیدی عصر یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی فروردین ماه سال‌جاری، ۵۸۲ هزار و ۶۴۶ تن انواع کالا به ارزش ۱۷۹ میلیون و۳۲۹ هزار دلار بین گمرکات مازندران و شرکای تجاری آن مبادله شد.

ناظر گمرکات مازندران با اشاره به صادرات بیش از ۷۰ قلم کالا نظیر فرآورده‌های لبنی، بستنی، سیمان، مصنوعات معدنی، چوب واشیای چوبی و…گفت: فروردین امسال ۱۴۷ هزار و۴۱۷ تن کالا به ارزش ۲۳ میلیون و ۷۰۵ هزار دلار از طریق گمرکات مازندران در نوشهر، امیرآباد، ساری، فریدونکنارو آمل به نقاط مختلف دنیا صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۲ از نظر وزنی ۷۰ درصد و ازنظر ارزشی ۹ درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی در مورد مهم‌ترین مقاصد صادراتی گمرکات مازندران گفت: عراق با واردات هفت هزار تن کالا به ارزش هشت میلیون و ۵۳۶ هزار دلا اولین مقصد صادرات کالاهای مازندران، روسیه با ۱۰۸ هزار تن به ارزش ۶ میلیون و ۴۱۶ هزار دلار، ترکمنستان با ۷ هزار تن به ارزش یک میلیون، قزاقستان با ۱۴ هزارتن به ارزش یک میلیون و ازبکستان با هزارتن به ارزش ۹۸۹ هزار دلار پنج کشوری بودند که در مجموع بیش از ۱۳۸ هزار تن کالا به ارزش ۱۸ میلیون دلار از گمرکات مازندران وارد کردند.

وی گفت: صادرات به کشورهای فوق ۹۴ درصد وزن و ۷۷ درصد ارزش کل صادرات گمرکات مازندران را به خود اختصاص داده است.

کد خبر 6091313

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • صادرات ۷۰ قلم کالا از مازندران
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید
  • تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله
  • سارق کالا و احشام در شهرستان بویراحمد دستگیر شد
  • بررسی معاملات بورس کالا
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی