Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ شهبازی روابط عمومی ها را پل ارتباطی مستحکمی بین مردم و مدیران دانست و افزود: روابط عمومی ها باید با ارائه اطلاعات درست، منطقی و به موقع در چارچوب منافع و مصالح ملی موجبات اعتماد و اطمینان مردم را به عملکرد سازمان، نهاد و دستگاه مربوطه جلب کنند و البته در بیان مطالب اغراق نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهبازی تصریح کرد: همانطور که از رسانه ها انتظار می رود در بیان کاستی ها و نقاط ضعف موجود حد اعتدال و انصاف را رعایت کنند و زمینه سیاه نمایی از شرایط موجود را برای معاندان نظام فراهم نکنند از روابط عمومی ها نیز انتظار می رود در بیان دستاوردها اغراق نکنند و حقایق را همانطور که هست منعکس نمایند و به این ترتیب است که می توانند از سرمایه اجتماعی و امید مردم حراست کنند.

وی ادامه داد: ضرورت دارد با شفاف سازی و آگاهی بخشی، شرایطی را ایجاد کنیم که مردم بتوانند براحتی و بدرستی تصمیم بگیرند همچنین کیفیت بیان حقایق آنچنان باشد که ابهامات مردم برطرف گردد تا بتوانند منصفانه قضاوت کنند و حتی اگر نقدی هم دارند اعتراض هایشان را با نگاه قانونمند و درست مطرح کنند.

استاندار البرز نقش روابط عمومی ها در حفظ و تقویت اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی بسیار سازنده توصیف کرد و افزود: اگر روابط عمومی ها به وظایف و تکالیف خود نسبت به مدیران سازمان و دستگاه متبوع خود و مردم آگاه نباشند، به طور حتم در اطلاع رسانی دچار اختلاف نظر و در نهایت شکاف اجتماعی خواهیم شد که بواسطه این امر موضوعاتی رخ می دهد که کشور را دچار هزینه و خسارت می کند.

وی افزود: اطلاع رسانی مناسب کمک می کند که مردم در جریان خدمات دستگاه های دولتی و حاکمیتی قرار گیرند، بنابراین ما موظف هستیم برای جلوگیری از دلسردی، یاس و ناامیدی کاذب در جامعه، اقدامات و عملکرد و فعالیت های خود را به نحو موثری به سمع و نظر مردم برسانیم که تحقق این امر در گروی حضور فعال روابط عمومی ها و هم افزایی با رسانه ها است.

نماینده عالی دولت در البرز اضافه کرد: به طور قطع اگر مردم از فعالیت های شبانه روزی بسیاری از مسئولان و تلاش های وافر آنها با خبر شوند حتما تحت تاثیر فعالیت های سوء رسانه ای که برای انشقاق مردم است، قرار نمی گیرند.

وی گفت: دستاوردها و اقدامات بزرگی در مجموعه دولت وجود داشته که گاهی به دلیل ضعف دراطلاع رسانی بدرستی به مردم منتقل نشده است بنابراین باید تلاش کنیم که ارتباط و تعامل جدی بین مجموعه دولت و اصحاب رسانه به شکل منطقی رقم بخورد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان البرز اصحاب رسانه دولت رسانه روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۱۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷ هزار کودک بدون والدین در نوار غزه/ شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین پس از گذشت ۲۰۰ روز از جنگ غزه آماری جدید درباره وضعیت بحرانی کودکان در این باریکه منتشر کرد.

بنابر اعلام دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین از آغاز جنگ علیه غزه تاکنون، ۳۰ کودک فلسطینی در اثر گرسنگی و سوء تغذیه شدید جان خود را از دست داده اند.

همچنین در شرایط کنونی ۱۷ هزار کودک فلسطینی بدون داشتن والدین خود (پدر یا مادر یا هر دو) در این باریکه زندگی می کنند.

براساس آخرین آمارها در جنگ غزه تاکنون بیش از ۳۴ هزار نفر به شهادت رسیده اند که ۷۲ درصد از آنها زن و کودک هستند.

کد خبر 6086464 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • رسانه ملی و لزوم توجه به تکنیک‌های خبری رسانه‌های معاند
  • خلجی : افتتاح سد در سریلانکا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت + فیلم
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • آخرین آمار شهدای فلسطین پس از ۲۰۰ روز جنگ
  • ۱۷ هزار کودک بدون والدین در نوار غزه | شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • ۱۷ هزار کودک بدون والدین در نوار غزه/ شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی