Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-27@00:33:50 GMT

کشته شدن پنج کودک در انفجار هرات

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۲۷۰۵

کشته شدن پنج کودک در انفجار هرات

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری «صدای افغان»؛ صبح امروز 28 اردیبهشت (18 می 2019) انفجاری در منطقه «اوبه» در شهر هرات روی داد که در اثر آن پنج کودک کشته و 20 نفر دیگر مجروح شدند.

مسئولان کلینیک سلامت استان هرات در این باره اظهار کردند که این انفجار ساعت 8:30 صبح امروز به وقت محلی در بازار منطقه اوبه روی داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین موتور بخشدار اوبه که در حال رفتن به محل کار خود بود مورد حمله قرار گرفت و منفجر شد.

عبدالحکیم تمنا، رئیس کلینیک سلامت این استان گفت: این امکان وجود دارد که تعداد مجروحان افزایش یابد؛ زیرا برخی از آنان به کلینیک‌های خصوصی برده شده‌اند.

گفتنی است، این رویداد در یک کیلومتری کلینیک سلامت منطقه اوبه روی داده است؛ همچنین چندی پیش انفجاری در منطقه چوک گل‌ها که یکی از مناطق پررفت و آمد شهر هرات است و به شدت تمهیدات امنیتی در آنجا اجرا می‌شود، روی داد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا بین الملل قرآن هرات افغانستان انفجار اوبه کشته مجروح کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۲۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل آتش نشانی یاسوج از ادامه تلاش‌های سه روزه آتش نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله در رودخانه خرسان خبر داد.

محمد رستمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: یک تیم ۶ نفره غواصی آتش نشانی یاسوج به فرمانده مدیرعامل آتش نشانی پس از حدود ۱۰ کیلومتر پیاده روی در منطقه کوهستانی و سخت گذر، جستجوها را از سمت منطقه «دره شور» شروع کردند.

وی اظهار کرد: این کودک ۵ ساله در منطقه «نارمه» پشت کوه شهرستان فلارد استان چهارمحال و بختیاری غرق شد که آب رودخانه خرسان جسد این کودک به حوزه استحفاضی استان کهگیلویه و بویراحمد انتقال داد و نیروهای امدادی با حس انسان دوستانه سه روز است که در تلاش برای پیدا کردن جسد این کودک هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!
  • صدور حکم بمبگذار میدان تقسیم استانبول
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • مرگ ۲ کودک در رودخانه سیستان وبلوچستان
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • ۱۵۰۰ تخت تا پایان دولت سیزدهم به تخت‌های استان افزوده می‌شود
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • کاریکاتور/ ساعت به وقت غزه / حدود ۱۴ هزار کودک فلسطینی در جنگ غزه کشته شده‌اند
  • انتقاد سناتور سندرز در سنای آمریکا علیه کمک مالی به تل آویو