Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@09:11:23 GMT

47 کیلوگرم تریاک در شهرری کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۳۰۱۲

47 کیلوگرم تریاک در شهرری کشف شد

شهرری- ایرنا- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: 47 کیلوگرم تریاک از سه دستگاه خودرو در بزرگراه قم - تهران کشف شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت سرهنگ محمد بخشنده اظهار داشت: با دریافت چندین مورد شکایت و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از سوداگران مرگ در شرق تهران، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پایگاه یازدهم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با تحقیقات بیشتر مشخص شد که این متهم به نام مهرداد به تازگی با همدستی تعدادی از خرده فروشان موادمخدر ضمن خرید تریاک از شهر‌های جنوبی کشور، قصد انتقال آن به تهران را دارد و تلاش دارد مواد مخدر مذکور را به وسیله سه دستگاه خودرو به تهران منتقل کند.
سرهنگ بخشنده تصریح کرد: با تحقیقات گسترده و گشت‌های شبانه روزی، در نهایت ماموران این یگان با رصد محور‌های ورودی شهر تهران موفق شدند سه خودروی متهمان را در محدوده عوارضی قم به تهران، شناسایی کنند و در یک عملیات ضربتی هر 6 قاچاقچی این پرونده را دستگیر و برای تحقیقات به پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت منتقل کند.
وی افزود: این متهمان در تحقیقات انجام شده به جرایم خود مبنی بر قاچاق و توزیع موادمخدر اعتراف و در بازرسی از خودرو‌های آن‌ها 47 کیلوگرم تریاک که در قسمت‌های مختلف خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضمیمه پرونده شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: متهمان پرونده پس از اعتراف به جرایم خود، راهی دادسرا شدند و تحقیقات پیرامون شناسایی سایر همدستان متهمان، همچنان ادامه دارد.
7247//1348

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كشف مواد مخدر شهرستان ري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۳۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی، کارشناسان گمرک دوغارون موفق شدند با استفاده از دستگاه ایکس ری کامیونی، حین کنترل کامیون‌های ورودی به کشور، این مواد را کشف کنند.   مواد کشف شده از نوع هرویین فشرده و شیشه، به طرز ماهرانه‌ای داخل کابین راننده جاسازی شده بود.

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • قتل فجیع کارگر قهوه خانه در شهرری