Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@18:39:21 GMT

خرید بیش از 3200 تن کلزا در مازندران

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۳۲۰۲

به گزارش خبرنگار ایلنا،مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 با بیان این مطلب اظهار داشت: این میزان خرید توسط 10 مرکز از 23 مرکز تجهیز شده در شهرستانهای گلوگاه، بهشهر، نکا، میاندرود، ساری، قائمشهر، جویبار، سیمرغ، بابلسر، آمل و نور صورت پذیرفت.

جعفری با بیان اینکه در مراکز خرید شرکت غله، دانه های روغنی کلزا تا 10 درصد ناخالصی و 20 درصد رطوبت قابل خریداری می باشد ، گفت: به ازای هر درصد افت رطوبتی بالای ده درصد و افت ناخالص بالای دو درصد به نسبت از وزن محصول کلزا تحویلی کسر و بهای آن محاسبه و پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس دستور العمل خرید تضمینی کلزا قیمت پایه خرید تضمینی هر کیلوگرم دانه روغنی کلزا  با دو درصد ناخالصی و 10 درصد رطوبت 34 هزار و 398 ریال تعیین شده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 با اشاره به اینکه خرید تضمینی دانه روغنی کلزا در سال زراعی جاری تنها از طریق سامانه انجام خواهد شد و هیچ محصولی از کشاورزانی که در سامانه ثبت نام نکرده اند خریداری نخواهد شد اظهار داشت : کشاورزانی که در سامانه جامع پهنه بندی سازمان جهاد کشاورزی ثبت نام نکردند هرچه زودتر با مراجعه به جهاد کشاورزی شهرستانها نسبت به ثبت سطح زیر کشت کلزای خود اقدام کنند.

سید محمد جعفری تاکید کرد: کشاورزان در زمان تحویل محصول، کپی کارت ملی و شماره حساب بانک کشاورزی خود را به همراه داشته باشند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جهاد کشاورزی وزن ساری کشاورزان کارت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۳۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید آیفون در چین کاهش یافت

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، آمارهای منتشر شده حاکی از آن است که با توسعه حضور گوشی‌های هوآوی در بازار چین فروش آیفون در این کشور در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹ درصد سقوط کرده است.

چین بزرگترین بازار گوشی جهان به شمار می‌رود و در حالی که سال گذشته حدود ۲۰ درصد بازار این کشور دست شرکت اپل بود اما طی سال جاری این رقم به حدود ۱۵ رسیده است.

در حالی فروش گوشی‌های آیفون در چین سقوط کرده که فروش گوشی‌های هواوی ۷۰ درصد جهش کرده و این شرکت چینی حالا سهمی برابر اپل آمریکایی از بازار گوشی چین دارد.

طی ماه‌های گذشته شرکت ویووی چین توانست با پشت سر گذاشتن اپل به بزرگترین فروشنده گوشی در بازار چین تبدیل شود. هم اکنون برند آنر دومین برند پرفروش گوشی در چین به شمار می‌رود و پس از آن شرکت اپل و هواوی قرار دارند.

سقوط ۱۹ درصدی فروش گوشی‌های اپل در بازار چین موجب شده تا این شرکت بدترین عملکرد خود در بازار چین در ۴ سال گذشته را به ثبت برساند.

کد خبر 6087324 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • سلسله قطب تولید کلزای لرستان
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • برداشت کلزا در بهبهان
  • ۸۹۰۰۰هکتار از اراضی کشاورزی استان به کشت گندم اختصاص یافته است
  • خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه
  • آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان
  • خرید بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • خرید تضمینی گندم به ۵۵۶ هزار تن رسید
  • خرید تضمینی گندم و کُلزا در کهگیلویه و بویراحمد
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت