Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فدراسیون والیبال می‌گوید با توجه به شرایط موجود عقلانی است که حکم او ۶ ماه دیگر تمدید شود.

افشین داوری در گفت و گو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت شهرهای ارومیه و اردبیل برای میزبانی از هفته‌های سوم و چهارم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ در ایران، گفت: اخیراً تیمی از سوی فدراسیون والیبال برای نظارت بر نحوه بازسازی و استانداردسازی‌ها به اردبیل اعزام شدند که خوشبختانه از روند اقدامات صورت گرفته راضی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی‌ام همین ماه هم تیم نظارت فدراسیون به ارومیه اعزام می‌شود تا شرایط را ارزیابی کند. البته خوشبختانه استان‌های ما روند خوبی داشته‌اند و حتی اقداماتی که در لیست ناظران FIVB نبوده را هم اضافه بر خواسته‌های آن‌ها انجام داده‌اند که جا دارد از استانداران و رؤسای دو استان خود بخاطر زحماتشان تشکر کنم.

او ادامه داد: باید این صحبت را مطرح کنم که خوشبختانه همه زیرساخت‌های لازم برای یک میزبانی قابل قبول را فراهم کرده‌ایم و مشکلی از این جهت نداریم. هزینه‌های ایاب و ذهاب تیم‌ها از فرودگاه تبریز تا ارومیه و مسائلی چون محل اسکان تیم‌ها در هتل را با بهترین شرایط فراهم کرده‌ایم و می‌توان انتظار یک میزبانی خوب را داشت.

داوری در پاسخ به این سوال که مراحل دریافت طلب فدراسیون والیبال از اسپانسرها چگونه پیش می‌رود؟ اظهار کرد: اسپانسر نمی‌گوید پول را پرداخت کرده است و آن‌ها هم ادعا می‌کنند که فدراسیون طلب دارد اما یک سری موارد وجود دارد که از نظر آن‌ها باید برطرف شود، اما اخیراً با پیگیری‌هایی که انجام داده‌ایم اتفاقاتی افتاده است که امیدواریم به زودی این مبلغ پرداخت شود. نمی‌دانم چنین صحبت‌هایی از سوی اسپانسر برای چیست چون قراردادهای ما با آن‌ها شفاف است. به عنوان مثال مشخص کرده‌ایم که چه مبلغ و با چه شرایطی باید پرداخت شود. دلیل این تأخیر در پرداخت مبلغ را نمی‌دانم.

سرپرست فدراسیون والیبال افزود: از زمانی که بنده در این فدراسیون مشغول هستم ۱۰۰ جایزه یک میلیون تومانی و سه ماشین به مبلغ ۳۵ میلیون را پرداخت کرده‌ایم تا شرایط را به خوبی پیش ببریم. بحثی که وجود دارد این پول از سوی هواداران والیبال جمع آوری شده است و نباید تا این اندازه در پرداخت آن تأخیر به وجود می‌آمد. اخیراً به ما اطلاع دادند که قرار است جلسه‌ای میان همراه اول و شرکت واسط ما با اسپانسر برگزار شود تا این موضوع ختم به خیر شود. با این حال بنده به آن نامه بسنده نکردم چون باید مبلغ مورد نظر خیلی زودتر از این‌ها پرداخت می‌شد، به همین دلیل از طریق وزیر محترم ورزش نامه‌ای را به وزارت اطلاعات فرستادیم تا این موضوع جدی‌تر پیگیری شود. وزارت اطلاعات نیز این موضوع را به دستگاه حقوقی خود ارجاع داده است تا ان‌شاءالله هر چه سریع‌تر این پول به والیبال تزریق شود.

او در واکنش به این موضوع که گفته می‌شود به تأخیر افتادن برخی فعالیت‌های فدراسیون والیبال اعم از دیرتر برگزار کردن مجامع استانی، به دلیل عدم اطمینان او از ادامه فعالیتش در فدراسیون والیبال است، توضیح داد: به هیچ عنوان چنین چیزی نیست و بنده از ابتدا گفته‌ام، ما سرباز وزارت ورزش هستیم و باید شرایط را برای پیش بردن برنامه‌ها فراهم کنیم. ما هیچ تأخیری را در پیش بردن برنامه‌ها نداریم و با همان سرعت ابتدایی پیش می‌رویم. همانطور که می‌دانید همه تیم‌های ملی ما در دو بخش بانوان و مردان در حال فعالیت هستند و مجامع استانی هم با فراهم شدن شرایط برگزار می‌شوند. هیچ مشکلی از این جهت وجود ندارد و بنده با تمام توان در خدمت وزارت و والیبال ایران هستم.

داوری در پاسخ به این سوال که چند مجمع استانی دیگر والیبال باقی است؟ اظهار کرد: تقریباً ۷ مجمع دیگر داریم که ثبت نام آن‌ها انجام شده است. حتی صلاحیت برخی از آن‌ها هم اعلام شده است که به آن‌ها اعلام کرده‌ایم پیشنهاد خود برای زمان برگزاری مجمع را مشخص کنند. البته من در گذشته تعداد مجامع را ۱۱ مجمع اعلام کرده بودم که دلیل آن حضور برخی افراد بازنشسته بود اما گویا این مشکل برطرف شده است و حدود ۷ مجمع داریم. با این حال شاید تعداد مجامع به ۹ تا ۱۱ مجمع افزایش پیدا کند که دلیل آن حضور برخی افراد بازنشسته است.

او در پاسخ به این سوال که آیا سرپرستی او در فدراسیون والیبال یک دوره ۶ ماهه دیگر تمدید می‌شود؟ گفت: دلیل اینکه انتخابات فدراسیون والیبال به تاخیر افتاد میزبانی مسابقات لیگ ملت‌ها در ارومیه و اردبیل بود و به همین دلیل من فکر می‌کنم عقلانی است که سرپرستی بنده حقیر تمدید شود و این اتفاق به احتمال زیاد رخ می‌دهد. با این حال من باز هم اعلام می‌کنم که مطیع خواسته‌های وزارت ورزش هستم و اگر پس از این اتفاق هم جامعه والیبال بخواهد و شرایط وجود داشت، در انتخابات حاضر می‌شوم تا به هواداران والیبال ایران خدمت کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: افشین داوری واليبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۳۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب یک شایعه عجیب در مورد قطبی و تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌های اخیر شایعات فراوانی در مورد احتمال بازگشت افشین قطبی به فوتبال ایران منتشر شده است. بعد از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، امیر قلعه‌نویی در یک برنامه تلویزیونی از همکاری با سرمربی سابق تیم ملی ایران و پرسپولیس استقبال کرد و از آن مقطع اخبار در مورد احتمال حضور افشین قطبی در کادر فنی تیم ملی ایران شنیده شده است.

البته افشین قطبی در یک مصاحبه مفصل و اختصاصی با ورزش سه پیش از تعطیلات نوروز مدعی شد هنوز در این مورد به جمع‌بندی خاصی نرسیده و هنوز توافقی بین طرفین حاصل نشده است.

اما در ۴۸ ساعت اخیر شایعات عجیبی در مورد احتمال حضور افشین قطبی در تیم ملی ایران مطرح شد که خیلی زود با تکذیب مدیر برنامه و دوست نزدیک او مواجه گردید. 

چندی قبل حمید مطهری، دستیار امیر قلعه‌نویی در جام ملت‌های آسیا، رسماً به عنوان سرمربی تراکتور فعالیت خود را آغاز کرد و به نظر می‌رسد جدایی او از تیم ملی قطعی شده باشد. دیروز شایعاتی منتشر شد که قرار است افشین قطبی به عنوان دستیار و جانشین حمید مطهری در تیم ملی ایران مشغول فعالیت شود که به نظر این خبر صحت ندارد. مهدی حاجی‌باقر، مدیر برنامه افشین قطبی، در مصاحبه با ورزش سه مدعی شد هیچ صحبتی در خصوص حضور افشین قطبی به عنوان دستیار امیر قلعه‌نویی در تیم ملی وجود نداشته و سرمربی فعلی تیم ملی ایران اخیراً در ارتباط با خود افشین قطبی پیشنهاداتی در خور تخصص و حرفه او ارائه داده و قرار است به زودی سرمربی فعلی اف سی ونکوور کانادا در این مورد پاسخ نهایی را به خود امیر قلعه‌نویی اعلام کند.

اما اخبار در مورد حضور دائم افشین قطبی به عنوان دستیار در کادر فنی امیر قلعه‌نویی به هیچ عنوان صحت ندارد و قرار نیست قطبی در این سمت در تیم ملی ایران مشغول به فعالیت شود.

دیگر خبرها

  • افشین پیروانی: از بازی نساجی و پرسپولیس لذت می برم، ورزشگاه قرمز است / فیلم
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • افشاگری عبدالرضا داوری درباره شهردار تهران/ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومان کمک هزینه مسکن به ۳۶ مدیر انقلابی منصوب زاکانی
  • داورزنی: وطن پرستی ویژگی اصلی استاد اسکویی بود
  • دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین
  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد
  • قطبی دستیار قلعه‌نویی‌ نمی‌شود
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • تکذیب یک شایعه عجیب در مورد قطبی و تیم ملی
  • راهیابی دو گروه سرود از چهارمحال و بختیار به جشنواره نغمه‌های روشن فردا