Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@13:38:39 GMT

بایرن باید بازیکنان بهتری در اختیار کوواچ بگذارد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۳۹۱۰

بایرن باید بازیکنان بهتری در اختیار کوواچ بگذارد

فلیکس ماگات، سرمربی سابق بایرن مونیخ می‌گوید بایرن باید برای حضور پرقدرت‌تر در رقابتهای اروپایی، بازیکنان باکیفیت‌تری خریداری کند.

به گزارش "ورزش سه"، فلیکس ماگات، سرمربی سابق بایرن مونیخ می‌گوید نیکو کوواچ، سرمربی فعلی این تیم آلمانی اگر می‌خواهد در چمپیونزلیگ موفق‌تر باشد و بتواند با تیمهای بزرگ قاره اروپا رقابت کند باید بازیکنان درجه‌یک بیشتری در اختیار داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

درحالیکه این روزها آینده کوواچ در بایرن بیش از هر زمان دیگری در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، ماگات که سه سال سکان هدایت بایرن را در دست داشته و با این تیم باواریایی دو بار قهرمان بوندس‌لیگا و دو بار قهرمان جام حذفی شده، می‌گوید روسای بایرن باید به کوواچ زمان بدهند و بازیکنان بهتری در اختیارش بگذارند. آنهم در حالی که ستاره‌های کهنه‌کاری مثل آرین روبن و فرانک ریبری در حال ترک باشگاه هستند.

 

ماگات در این باره گفت:" نباید تاثیر  قابل توجهی که نیکو کوواچ بر تیم آینتراخت فرانکفورت گذاشت و موفقیتی که با آن تیم بدست آورد را فراموش کنیم. من شک ندارم که کوواچ امسال دو جام برای بایرن بدست خواهد آورد که برای کسی که اولین فصل خود را در بایرن سپری کرده آمار خوبی است".

 

سرمربی سابق بایرن در ادامه گفت:" ولی کوواچ برای موفقیت در سطح بین‌المللی و به خصوص در رقابتهای چمپیونزلیگ به بازیکنان بهتری نیاز دارد تا بتواند در طول سال، در رقابتی به دشواری لیگ قهرمانان، حرف برای گفتن داشته باشد".

 

نیکو کواچ (سرمربی) بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نیکو کواچ سرمربی بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۳۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!

به گزارش "ورزش سه"، لیگ کره جنوبی در فصل آینده چند بازیکن ایرانی را به خود خواهد دید تا در این لیگ نیز بازیکنان ایرانی حضور داشته باشند.

بنابر اعلام رسانه‌های کره‌ای سه بازیکن ایرانی تا کنون جذب این لیگ شده‌اند. عارف مرادی قطر پاسور سابق فولاد سیرجان ایرانیان پس از قبولی در تست‌های لیگ کره به عضویت اینچئون کال جامبوس قهرمان چندین فصل کره جنوبی در آمد و هیچ بعید نیست در جام باشگاه‌های آسیا برابر تیم سابق خود فولاد سیرجان قرار بگیرد.

علی فضلی قطر پاسور ایرانی که چند سالی در لیگ فنلاند توپ می‌زد با عقد قراردادی راهی سامسونگ بلوفانگز یکی از قدیمی‌ترین تیم‌های این کشور شد. علی حق پرست بازیکن سابق و جوان ایفا سرام اردکان نیز شاگرد فیلیپ بلین در تیم سئول ووری کارد هانسا شد.

البته این بازیکنان سهمیه آسیایی این باشگاه‌ها محسوب می‌شوند و اگر این سه باشگاه یک بازیکن خارجی دیگر در پست‌های بازیکنان ایرانی بخرند، احتمالا بازیکنان ایرانی نیمکت‌نشین خواهند شد.

دیگر خبرها

  • جیمی کرگر: بایرن مونیخ عملکرد بهتری مقابل رئال مادرید داشت ولی نتوانست برنده شود / زیرنویس فارسی
  • ناراحتی مربی سابق رئال از میلان: امیدوار به یونایتد
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!
  • هانسی فلیک، گزینه جدی نشستن روی نیمکت چلسی
  • انتقاد تند ستاره سابق از مدیران بایرن: شما چه‌کاره هستید!
  • زبان آلمانی و انگلیسی مانع حضور زیدان در بایرن شد!
  • بایرن مونیخ به این دو دلیل سراغ زین الدین زیدان نمی‌رود
  • سرمربی سابق استقلال: خطیر اصلا استقلالی نیست!
  • اوزونیدیس: نمی‌دانم باید چه کار کنیم که پیروز شویم!
  • مورینیو: آموریم توانایی مربیگری در هر لیگ و هر باشگاهی را دارد