Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید مرادی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان، دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خراسان‌جنوبی از 26 اردیبهشت‌ماه جاری افتتاح شده و تا یک خردادماه جاری ادامه دارد.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۳ در محل سالن شماره ۲ حسینیه جماران بیرجند پذیرای علاقمندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی بیان کرد: خبرگزاری ایکنا به عنوان تنها خبرگزاری قرآنی در سطح کشور در این نمایشگاه حضور دارد.
مرادی یادآور شد: خبرگزاری ایکنا مفتخر به تربیت خبرنگاران قرآنی است و در طول سال با برگزاری کارگاه‌هایی سعی در جذب افراد علاقمند به این حوزه و پرورش خبرنگار قرآنی دارد.
وی ادامه داد: برگزاری نشست‌ با مدیران موسسات قرآنی، بررسی مشکلات این مؤسسات، معرفی نرم‌افزارها و کتب قرآنی، معرفی تولیدات فضای مجازی در حوزه قرآن، انجام مصاحبه‌های قرآنی و برگزاری کارگاه‌هایی با موضوع تدبر در قرآن از برنامه‌های غرفه ایکنا در این نمایشگاه است.
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: پذیرش و ثبت‌نام خبرنگاران افتخاری قرآنی و ارائه مشاوره به علاقه مندان به فعالیت در زمینه خبرنگاری قرآنی، پوشش اخبار و رویدادهای نمایشگاه به صورت ویژه، معرفی غرفه‌های نمایشگاه، نشست و گفت‌وگو در غرفه ایکنا با حضور شخصیت‌ها و فعالان قرآنی از جمله فعالیت‌های این خبرگزاری تخصصی قرآنی در نمایشگاه امسال است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خراسان جنوبی فعالیتهای قرآنی نمایشگاه قرآن نشست قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۳۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنر نمایی دانش آموزان در نمایشگاه آثار دستی و تجسمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،در این نمایشگاه، آثار منتخب چهل و دومین جشنواره فرهنگی هنری امیدفردا به نمایش گذاشته شده است ..


بیشترین آثار این نمایشگاه از شهرستان بیرجند است و در آن ۶۰ اثر تجسمی و ۲۰ اثر دستی در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است .



نمایشگاه آثار دستی و تجسمی دانش آموزان خراسان جنوبی از ساعت ۸ تا ۱۲ و از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در نگارخانه استاد اسماعیلی، جنب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به روی علاقمندان باز است .

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام
  • دومین نمایشگاه انفرادی «نگاهی به خراسان شمالی» برگزار می‌شود
  • تشریح دستاوردهای خراسان جنوبی از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • غوغای «فرشته‌های کابلی» در «قصر دارالامان»
  • مرتضوی: عمل به قرآن در جوامع اسلامی سبب اتحاد بیشتر می‌شود
  • هنر نمایی دانش آموزان در نمایشگاه آثار دستی و تجسمی
  • رقابت ۱۸۰ فرهنگی در مسابقات قرآن و عترت درمبارکه