Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-07@22:55:22 GMT

جنسیس ‌به آینده بدون V8 می‌اندیشند

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۴۱۹۴

جنسیس ‌به آینده بدون V8 می‌اندیشند

به نقل از "کار اند درایور"، جنسیس‌  G80جدید، پس از معرفی در کره روانه بازارهای جهانی خواهند شد.

مانفرد فیتزجرالد، مدیر عامل برند جنسیس  در این خصوص گفت: جنسیس‌های جدید "تکامل بعدی زبان آینده طراحی" این برند است.  

هنوز زمان ورود این خودرو به بازارهای دیگر مانند آمریکا، مشخص نیست. با این وجود فیتزجرالد تائید کرده جنسیس‌هایش در این کشور با موتورهای V8 ارائه نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجا که G80 های کنونی، با موتور 5 لیتری V8 خود قدرتی معادل 420 اسب‌بخار و 510 نیوتن‌متر گشتاور دارند، حذف موتورهای V8 از نسل آینده این خودرو شگفت‌انگیز خواهد بود.

احتمالا جنسیس  در G80های جدید از موتورهای 3.3 لیتری V6 با قدرت 365 اسب بخار بهره خواهد برد که گشتاوری حدود 509 نیوتن‌متر دارند. قدرت این خودرو بسیار کمتر از نسخه‌هایی با موتور V8 است، اما مانند توئین توربوهای V6 نیز کم مصرف از آب در نیامده است.

احتمالا این موتور در G90 های آینده نیز به کار خواهد رفت.

فیتزجرالد با رد ادعاهای دیگر در خصوص تحول و ارتقای بیشتر  موتورهای V8 گفت: جنسیس به آینده بدون V8 ها نگاه می‌کند.

با این وجود جنسیس ازمدل‌های برقی- الکتریکی خود در G80 خبر مهمی ارائه نکرده است و براساس گزارش‌های قدیمی برای دیدن این الکتریکی‌های این برند باد تا سال 2021 صبر کنیم .

همانطور که از یک سدان عملکردی در این کلاس انتظار دارید، جنسیس G80 جدید به طیف وسیعی از سیستم‌های ایمنی در مدل استاندارد مجهز است. ترمز اضطراری خودکار با قابلیت تشخیص عابران پیاده، قابلیت شناسایی نقاط کور در کنار هشدار دهنده حرکات روبه عقب، سامانه نگه‌دارنده بین خطوط، کنترل کروز هوشمند و سیستم توقف- حرکت از جمله امکانات این خودرو هستند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۴۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی برق در چاه موتورهای کشاورزی روستاهای کاخک نخواهیم داشت

به گزارش خبرنگار مهر، هادی محمدپور در همایش شوراهای اسلامی روستاهای بخش کاخک گناباد شامگاه یکشنبه ضمن تاکید بر اینکه اولویت ما توسعه روستایی است، اظهار کرد: اقدامات خوبی در بخش کاخک اتفاق افتاده است و آن چیزی که به عنوان اولویت اول ما در جلسات مقدماتی مجلس با وزرا در سطح ملی و نمایندگان استان پیگیری شده، مدیریت و توسعه روستایی است.

نماینده مردم شهرستان‌های گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر اصلاح قوانین متعدد در مجلس که موجب تأخیر یا عملیاتی نشدن کارها می‌شود، افزود: این قوانین باید با برنامه ریزی صحیح اجرا شوند و مسؤولان گره‌ها و کاغذ بازی‌ها را در جهت توسعه روستاها بردارند.

وی در ادامه سخنان خود ضمن نوید خبر خوش به کشاورزان منطقه مبنی بر عدم قطع برق در تابستان امسال خاطر نشان کرد: با پیگیری‌های استانی و ملی امسال قطعی برق در چاه موتورهای کشاورزی نخواهیم داشت.

محمدپور ضمن یادآوری تبعات خشکسالی، کمبود بارندگی و منابع آبی در شهرستان‌های گناباد و بجستان گفت: باید با اختصاص اعتبار مناسب، به احیای قنوات و طرح‌های آبخیزداری حوزه انتخابیه توجه بیشتری شود.

نماینده مردم شهرستان‌های گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم توجه به ایجاد زیرساخت‌های نهضت ملی مسکن به خصوص تأمین آب، برق و گاز گفت: اکثر دغدغه ما در حوزه تأمین آب است؛ ما بدون واحدهای مسکن ملی، هنوز هم ۹۰ لیتر در ثانیه آب کم داریم؛ پس در فرصت باقیمانده تا شروع تابستان باید تلاشمان را برای جبران این کمبود، بیشتر کنیم.

وی با اشاره به اقدامات خوبی که در نهضت ملی مسکن انجام شده این نکته را یادآور شد: اگر مشکلات نهضت ملی مسکن و نحوه واگذاری را نتوانیم مدیریت کنیم، ۲ تا ۳ سال آینده نخواهیم توانست تبعات آن را حل کنیم.

محمدپور در پایان، ضمن تقدیر از زحمات تمام شوراها و دهیارهای بخش کاخک گفت: اعتبارات خوبی برای روستاها از جمله: سنگ فرش معابر در حال پیگیری است.

کد خبر 6097829

دیگر خبرها

  • تغییر شدید قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت سمند، دنا، رانا، کوییک و شاهین + جدول
  • آواتر 15 ؛ یک شاسی بلند جدید دیگر با زبان طراحی نادر فقیه زاده (+تصاویر)
  • قطعی برق در چاه موتورهای کشاورزی روستاهای کاخک نخواهیم داشت
  • شرایط خرید کامیونت فورس در بورس کالا ابلاغ شد
  • ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ بدون قرعه کشی با تحویل ۹۰ روزه
  • آغاز ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ از فردا / بدون قرعه کشی با تحویل ۹۰ روزه
  • کشف ۵ تن کنسانتره بدون مجوز در آشخانه
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • نخستین پلتفرم هیبریدی الکتریکی در جهان توسط چری ساخته شد
  • آینده‌ای روشن با زمین بدون پلاستیک