Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@12:34:39 GMT

توزیع لاستیک در زنجان بر اساس کارکرد خودروها انجام می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۴۸۲۴

توزیع لاستیک در زنجان بر اساس کارکرد خودروها انجام می شود

زنجان – ایرنا – معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: روند توزیع لاستیک برای خودروهای برون شهری اعم از مسافربری و حمل کالا در این استان جریان دارد و این مهم بر اساس کارکرد و پایش خودروها انجام می شود.

علی مدقالچی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سال گذشته 13 هزار و 469 حلقه لاستیک برای 6 هزار و 734 خودرو اعم از اتوبوس، تانکر، کامیون کشنده، انواع کامیون های چوبی، فلزی، کمپرسی، تریلر و خاور که به صورت قانونی فعالیت می کنند توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اعلام کرد: از این تعداد 11 هزار و 621 حلقه توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و یکهزار و 848 حلقه نیز توسط انجمن صنفی رانندگان توزیع شده است.
این مسئول از بیمه تکمیلی پنج هزار و 615 راننده برون شهری در استان زنجان خبرداد و خاطرنشان کرد: علاوه بر این تعداد همسران پنج هزار و 154 راننده نیز تحت پوشش این بیمه قرار گرفته اند.
مدقالچی افزود: این تعداد بیمه تکمیلی برای راننده ها و همسران آنها در مرداد سال گذشته محقق شده و امسال نیز با بروز رسانی قراردادها و با بازشدن سایت 15 هزار و 38 راننده نیز به این تعداد اضافه می شوند.
وی یادآوری کرد: برخی از رانندگان حمل و نقل برون شهری با شرکت ها و کارخانه های تولیدی قرارداد فعالیت دارند و توسط آنها تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفته اند.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: در حال حاضر در استان هفت هزار و 153 راننده دارای کارت هوشمند هستند که مشغول به فعالیت در بخش مسافربری و حمل و نقل کالا فعالیت دارند.
مدقالچی خاطرنشان کرد: آن دسته از رانندگانی که پایش و کارکردی برای خودرو ندارند با همکاری صنعت، معدن و تجارت برای توزیع لاستیک به آنها نیز همکاری می کنیم.
وی افزود: رسیدگی به مسائل، مشکلات و مطالبات رانندگان حمل و نقل جاده‌ای از دغدغه‌های اصلی مسئولان حوزه حمل و نقل جاده‌ای محسوب می شود.
به گزارش ایرنا، کامیونداران حمل کالای برون شهری استان زنجان خرداد سال گذشته نسبت به بالا رفتن قیمت قطعات و لاستیک خودروهای سنگین در عین ثابت ماندن کرایه ها معترض بودند که مسئولان ذیربط برای حل این مشکل به توزیع لاستیک سهمیه ای با نرخ کمتر از بازار آزاد میان آنها اقدام کردند.
توزیع این کالا از نیمه دوم تیر سال 97 در استان زنجان آغاز شد و هم اکنون نیز ادامه دارد، با توجه به پایین بودن قابل توجه نرخ آن نسبت به بازار آزاد رضایت رانندگان فعال در بخش حمل و نقل کالا و مسافر را جلب کرد اما این میزان لاستیک توزیع شده جوابگوی تقاضای آن نیست.
9505/8068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد راهداري و حمل و نقل جاده اي توزيع لاستيك خودروهاي برون شهري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۴۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قبرستان متروکه منطقه دهخدای زنجان تعیین تکلیف می‌شود

 جلسه تعیین تکلیف وضعیت قبرستان منطقه قدیمی دهخدا شهر زنجان روز دوشنبه با حضور مدیران دستگاه های متولی برگزار شد.

نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی در این جلسه، گفت: مردم از شرایط موجود این محل اذیت می شوند در حالی که نهادهای متولی می توانند آن را تغییر کاربری بدهند و باید این کار را انجام دهند، به هرحال باید این فضا تغییر کند و نباید دود این مساله به چشم مردم برود.

مصطفی طاهری افزود: امیدواریم با اقدامات و هماهنگی های صورت گرفته تا تابستان امسال تغییر کاربری آن به پارک تصویب شود؛ خوشبختانه هیچ نهادی دنبال منفعت در این مساله نیست، در نهایت دیدگاه اوقاف هم باید این باشد که مردم از وضعیت این محل اذیت نشوند و اگر راهکار میانبری هم برای حل مساله هست باید انجام دهیم.

حجت‌الاسلام مختار کرمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان هم در این نشست، گفت:جلسات متعدد قبلی منجر به تفاهم نامه ای شد و باید کار را قانونی پیش ببریم و ما هم دغدغه مردم را داریم، اما توافقات باید کارشناسی شده باشد.

وی ادامه داد: موافق پیشبرد امور به نفع مردم هستیم چون یکی از کارکردهای اساسی وقف برای آسایش مردم است و الان هم همانگونه است اما بعضی مقرارت در اختیار ما نیست و آماده هستیم به شرط باقی ماندن این محل به صورت وقفی خود شهرداری آن را به پارک تبدیل کند.

علیرضا فیروزفر شهردار زنجان نیز در ادامه جلسه، گفت: تغییر کاربری این مکان می تواند انجام شود و برای ما فرق نمی کند که چه کاربری برای آن تصویب شود چون هدف ما آبادانی شهر است.

وی اظهار کرد: خود اوقاف هم می‌تواند این زمین را آباد کند و ما می توانیم این کار را تسهیل کنیم اما باید زمان بندی شده باشد و آماده برگزاری مناقصه تعیین پیمانکار هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ قلم دارو در داروخانۀ هلال‌احمر لرستان
  • قبرستان دهخدا تبدیل به پارک می‌شود
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • قبرستان متروکه منطقه دهخدای زنجان تعیین تکلیف می‌شود
  • سرمایه‌گذاری ۹۷۹ میلیارد تومانی‌ در صنعت برق خراسان جنوبی
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • کاهش‌ شهریه برخی مدارس غیردولتی | امسال افزایش شهریه درصدی نیست بلکه... | هزینه فوق برنامه چند درصد شهریه است؟
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت تعیین می شود/ معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند
  • تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت / معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند