Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@03:48:58 GMT

ساخت مرکز آموزشی توسط خیر نیک اندیش در ایلام

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۵۷۲۹

ساخت مرکز آموزشی توسط خیر نیک اندیش در ایلام

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمدرضا حیدری گفت : این مجموعه آموزشی توسط دکتر مصلی نژاد از خیران مدرسه ساز غیر بومی در شهر ایلام احداث می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این فرد خیر متعهد شده تا ۱۰۰ درصد هزینه احداث این مجتمع آموزشی را تقبل کند افزود:این مجتمع آموزشی در زمینی به گستره ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع در حوالی بلوار مدرس شهر ایلام احداث می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 حیدری اضافه کرد:  قرارداد احداث این مجتمع در حال انعقاد بوده و پیش بینی می‌شود عملیات ساخت این مرکز نیمه اول امسال آغاز شود.

وی گفت: خوشبختانه مشارکت خیران در احداث مدارس استان مطلوب است و طی سال گذشته بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال برای احداث مدرسه تعهد شده است.

انتهای پیام/اس

ساخت مدرسه در ایلام توسط خیرین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۵۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام

ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام از تحقق ۱۰۳ درصدی تولید مجتمع پتروشیمی ایلام در فروردین سال ۱۴۰۳خبر داد.

«سیدغلام‌حسن گرشاسبی» با بیان اینکه بر اساس برنامه مصوب سال ۱۴۰۳ میزان تولید فروردین ۷۴ هزار و۲۹۰ تن بود که با همت همکاران این میزان به بیش از ۷۶ هزار و پانصد تن افزایش یافت.

وی افزود: در فروردین سال ۱۴۰۳ نسبت به فروردین سال ۱۴۰۲ تولید در مجتمع پتروشیمی ایلام ۳۵ درصد رشد داشته است.
نایب رئیس هیات مدیره پتروشیمی ایلام با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید با مشارکت مردم»ادامه داد: در تلاش هستیم در سال ۱۴۰۳ رکورد ۱۰۰ درصد تولید محقق شود.
گرشاسبی خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۶۸۰ هزار تن محصول شامل اتیلن، پلی‌اتیلن سنگین، پروپیلن، بنزین پیرولیز، CFO و DMDS CHAVAR65 تولید شده است.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام
  • افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد
  • ساخت ۸۲ طرح خیری در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • احداث مرکز بستر درمانی شهر مارگون به همت خیر لبنانی
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس