Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-05@16:30:39 GMT

نشست «تشکیلات و رسانه‌های انقلاب» در قزوین برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۵۸۸۸

نشست «تشکیلات و رسانه‌های انقلاب» در قزوین برگزار می‌شود

محمد کشاورز، مسئول بسیج رسانه استان قزوین در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، اظهار کرد: هفتمین نشست از سلسله نشست‌های «دفاع همچنان باقیست» با موضوع «تشکیلات و رسانه‌های انقلاب» برگزار می‌شود.
وی افزود: این نشست با حضور جمعی از نمایندگان رسانه‌ها و خبرنگاران ساعت ۱۴ روز یکشنبه، 29 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کشاورز تصریح کرد: در این نشست حسین عرب‌اسدی، عضو هیئت‌علمی دانشگاه امام صادق (ع) و کارگروه مدیریت راهبردی فرهنگی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌عنوان مهمان ویژه سخنان خود را ارائه خواهد داد.
این مسئول یادآور شد: این نشست در مرکز آموزش سپاه استان قزوین نرسیده به فلکه اول کوثر، جنب درب غربی سپاه پاسداران برگزار می‌شود.
مسئول بسیج رسانه استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه یکی از اهداف دشمنان نظام، ناکارآمد نشان دادن اسلام ناب به جهانیان است و با مبارزه با روحیه انقلابی به ترویج بی‌تفاوتی در جوامع اسلامی کمک می‌کنند، ضرورت دارد تا در راستای اهداف دشمن قدم برداشته و با آن مقابله کرد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قزوین بسیج رسانه قزوین دفاع همچنان باقیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۵۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران که امام خمینی(ره) از آن به انقلاب دوم تعبیر کردند، بسیار مهم و حتی بااهمیت‌تر از انقلاب اول بود، عنوان کرد: امروز نیز همچون زمان ابتدای انقلاب، جوانان و دانشجویان، میدان‌دار عرصه انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صبح امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) مراسم گرامیداشت مقام استاد شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سازمان بسیج دانشجویی، با حضور حجت الاسلام و المسلمین عین الکمال، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی‌، حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفی، هادی قاسمی، رئیس سازمان بسیج دانشجویی و جمعی از کارکنان این سازمان برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی رضایی طی سخنانی در این مراسم اظهار کرد: اولین رکن انقلاب ما اسلام است. «اسلام»، «مردم» و «امامت و ولایت مطلقه فقیه»، از جمله ارکان اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شوند که چنانچه خدای ناکرده هرکدام از آن‌ها کمرنگ شوند، انقلاب ما دچار مشکل خواهد شد.

وی با بیان اینکه همه اقشار مردم در به ثمر نشستن و پیروزی انقلاب اسلامی، حضوری پررنگ و نقشی تاثیرگذار داشتند که در این میان دانشجویان میدان‌دار عرصه بودند، گفت: دانشجویان پیرو خط امام (ره) در زمان استقرار اولین دولت در جمهوری اسلامی ایران، زمانی که احساس کردند مسیر انقلاب در حال خارج شدن از ریل اصلی خود است، به میدان آمدند و ۱۳ آبان را رقم زدند.



مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران که امام خمینی (ره) از آن به انقلاب دوم تعبیر کردند، بسیار مهم و حتی بااهمیت‌تر از انقلاب اول بود، عنوان کرد: امروز نیز همچون زمان ابتدای انقلاب، جوانان و دانشجویان، میدان‌دار عرصه انقلاب هستند.

دیگر خبرها

  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • با نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان اردبیل آشنا شوید
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده بدست سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • انقلاب اسلامی تبلور مکتب سیاسی امام صادق(ع)
  • رسانه عبری: جنگ غزه شمار بیوه‌های ارتش را افزایش داد
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در قزوین 
  • وعده صادق معادلات پوچ صهیونیست‌ها را به‌هم زد