Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@00:11:26 GMT

جلوه‌های ویژه فیلم سینمایی پوسیدون

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۶۲۸۵

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 فیلم سینمایی «پوسیدون / Poseidon» به کارگردانی ولفگانگ پترسن محصول سال 2006 کمپانی وارنر برادرز است. جاش لوکاس، کرت راسل، امی رسوم، مایک فوگل، جاسیندا بارت، ریچارد دریفوس، جیمی بنت، فردی رودریگز، کوین دیلون، فرگی، آندره بروگر، میا مایسترو، دیوید ریورز، کرولین لاگرفلت و گوردن تامسن در این فیلم سینمایی مقابل دوربین جان سیل بازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پشت صحنه جلوه‌های ویژه این فیلم سینمایی که توسط «ام پی سی / MPC» پیاده سازی شده را در تابناک تماشا می‌کنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پشت صحنه ویدیو فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۶۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هفت» دوباره روی آنتن

سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمدحسین تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی از این پس جمعه شب‌ها از ساعت ۲۳ در شبکه نمایش مهمان بینندگان و مخاطبان خود خواهد بود.

برنامه هفت از برنامه‌های باسابقه و پر مخاطب تلویزیون در حوزه نقد سینماست که ابتدا در شبکه سه سیما پخش می‌شد و بعد از مدتی پخش آن به شبکه نمایش رسید. این برنامه را مجریان متفاوتی همچون فریدون جیرانی، محمود گبرلو، محمدحسین لطیفی و بهروز افخمی بر عهده داشتند. «هفت» این روزها با بهروز افخمی به آنتن بازگشته است، کارگردانی که در سینما و تلویزیون نام آشناست و معمولا با نظرات متفاوتش در زمینه‌های گوناگون در ایجاد فضای نقد و گفت‌وگو موفق بوده است. 

باید دید برنامه هفت در فصل جدید تا چه اندازه می‌تواند با حضور چهره‌های سینمایی و همچنین طرح بحث‌های روز و کارآمد، جریان‌ساز و روشنگر باشد.

جهت مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید.

دیگر خبرها

  • انتصاب دبیر اجرایی و دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • نیروی جوان کیفیت جمعیت هر کشور را معرفی می‌کند
  • حضور مخرب هوش مصنوعی در سینما/ به جوانان اعتماد کنیم
  • جلوه گری شکوفه‌های درختان گیلاس در جنگل فندقلو اهر + فیلم
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • «تگزاس ۳» به سینما می‌آید
  • مست عشق، ماجرای یک تابوشکنی در سینما
  • آیت‌الله حسینی همدانی: هنوز سران بعضی کشورها که باید در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند خوابند/ دانشجویان باطن حقوق بشر آمریکایی را نمایان کردند/ هیچ‌کدام از رسانه‌هایشان نمی‌توانند برخورد پلیس را عادی جلوه دهند
  • «هفت» دوباره روی آنتن
  • جلوه‌ای از شکوه زندگی امام صادق(ع)