Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@21:59:05 GMT

چرا استقلال با شفر وارد مذاکره نمی شود؟

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۶۳۷۸

چرا استقلال با شفر وارد مذاکره نمی شود؟

در حالی که حدود سه هفته از زمان تعلیق قرارداد شفر می‌گذرد اما مدیران استقلال هنوز مذاکره‌ای با او برای فسخ قرارداد انجام ندادند.

به گزارش مشرق، حدود سه هفته از زمان تعلیق قرارداد وینفرد شفر، سرمربی آلمانی استقلال پس از شکست مقابل پدیده می‌گذرد. مدیران استقلال در این مدت فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی موقت تیمشان انتخاب کردند و در کنار آن پروسه انتخاب سرمربی آینده استقلال را هم آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال موضوع عجیب درباره اقدامات مدیران استقلال، موضع منفعلانه آن‌ها مقابل وینفرد شفر و فسخ قرارداد او است. در این مدت هیچ مدیری از باشگاه استقلال صحبتی با شفر نداشته است و عجیب‌تر این که با وجود پایان لیگ برتر، هنوز تاریخی هم برای مذاکره برای فسخ قراردادش مشخص نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

بازگشت دستیار شفر به تمرین استقلال  

شاید باشگاه استقلال به این امید شفر را در بلاتکلیفی قرار داده که او به مرور از حضور در ایران خسته شود و تصمیم به ترک ایران بگیرد تا در صورت وقوع این اتفاق، یک برگ برنده برای فسخ قرارداد با این مربی آلمانی به دست بیاورند اما این ترفند مانند یک شمشیر دو لبه است به این خاطر که بلاتکلیف گذاشتن شفر می‌تواند باعث شود که او مقابله به مثل کند و هیچ تخفیفی به استقلال ندهد.

در حال حاضر وینفرد شفر به همراه وکیلش در تهران حضور دارد و به نظر نمی‌رسد که فعلاً قصد ترک ایران را داشته باشد. همچنین استقلالی‌ها برای فسخ قرارداد او باید یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار پرداخت کنند؛ مبلغی هنگفت که قابل چشم‌پوشی نیست. مدیران استقلال در حالی به دنبال انتخاب سرمربی آینده‌شان که بارها روی خارجی بودن آن هم تاکید شده، هستند که هنوز تکلیف قرارداد شفر را مشخص نکردند و آن‌ها نمی‌دانند که دقیقاً چه مبلغی را باید به او پرداخت کنند.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید وعده های روحانی بازار سکه و ارز پرسپولیس استقلال فسخ قرارداد وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۶۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سابق استقلال: خطیر اصلا استقلالی نیست!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وینفرد شفر در گفت‌وگو با فرهیختگان درباره استوری آبی رنگش بعد از اخراج علی خطیر از مدیرعاملی استقلال اظهار داشت: خطیر برایم اصلا مهم نیست. او برایم اهمیتی ندارد. من عاشق استقلال و هواداران بزرگش هستم.

وی افزود: خطیر اصلا استقلالی نیست؛ اگر استقلالی بود من را در هفته‌های پایانی برکنار نمی‌کرد تا با استقلال قهرمان شویم. در هر صورت برای استقلال همیشه آرزوی موفقیت و قهرمانی دارم.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902126

دیگر خبرها

  • زلاتان مربی بعدی میلان را انتخاب کرد
  • ناراحتی مربی سابق رئال از میلان: امیدوار به یونایتد
  • بایرن مونیخ به دنبال استخدام اشمیت یا دزربی
  • پیشنهاد رسمی تمدید به ستاره رئال رسید
  • انتقاد تند ستاره سابق از مدیران بایرن: شما چه‌کاره هستید!
  • انتخاب سرپرست جدید برای استقلال و دیدار سرمربی با جانشین خطیر
  • زبان آلمانی و انگلیسی مانع حضور زیدان در بایرن شد!
  • بایرن مونیخ به این دو دلیل سراغ زین الدین زیدان نمی‌رود
  • سرمربی سابق استقلال: خطیر اصلا استقلالی نیست!
  • سومین گزینه هم پر کشید! دردسر باورنکردنی بایرن مونیخ در انتخاب سرمربی