Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های کاتای کشورمان به دیدار رده‌بندی دومین مرحله لیگ جهانی کاراته وان ترکیه راه یافتند. ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ ورزشی رزمی ورزش زنان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز دوم از دومین مرحله لیگ جهانی کاراته وان (سری آ) در سال 2019 امروز (شنبه) پیگیری شد و نمایندگان کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کاتای تیمی مردان، تیم کشورمان متشکل از ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد فرازمهر پس از کسب امتیازات 25.2 و 24.63 در مراحل اول و دوم به‌عنوان تیم دوم راهی دیدار رده‌بندی شدند.

همچنین دیگر تیم کاتای کشورمان نیز با ترکیب علیرضا ابوالحسنی، عباس حیاتی‌فر و حمیدرضا پوراعماء نیز با کسب امتیازات 24.8 و 24.58 در مراحل اول و دوم به‌عنوان تیم سوم به دیدار رده‌بندی راه یافتند تا شاهد جدال تیم‌های کشورمان برای کسب مدال برنز باشیم.

دیدار رده‌بندی این مسابقات فردا (یکشنبه) برگزار خواهد شد.

اما در کومیته انفرادی و در وزن 68+ کیلوگرم، محدثه آقایی ابتدا با نتیجه 4 بر یک مقابل مگان بوینس از آفریقای جنوبی به برتری دست یافت، اما با شکست 4 بر 3 در دیدار دوم مقابل نانسی گارسیا از فرانسه از دور مسابقات کنار رفت.

سایر نمایندگان کشورمان نیز تا ساعاتی دیگر به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

دومین مرحله لیگ جهانی کاراته وان (سری آ) در سال 2019 که از روز جمعه 28 اردیبهشت ماه شروع شده است با حضور 1813 کاراته‌کا از 102 کشور به‌مدت سه روز در استانبول ترکیه برگزار خواهد شد.

کاراته وان ترکیه| اباذری و قراری‌زاده فینالیست شدند/ خدابخشی به دیدار رده‌بندی راه یافت


انتهای پیام/*

R1434/P/S3,30,32/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کاراته ایران لیگ جهانی کاراته وان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاراته ایران لیگ جهانی کاراته وان کاراته ایران لیگ جهانی کاراته وان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۶۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان

اسکواش‌بازان کشورمان که در مسابقات قطر جونیور شرکت کرده بودند موفق به کسب ۲ مدال نقره و برنز از این رقابت‌ها شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در روز پایانی مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جونیور نمایندگان ایران در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود رفتند و موفق به کسب 2 مدال نقره و برنز شدند.

در فینال کمتر از 19 سال محمد چنگانیان با شکست مقابل حریف کویتی خود به مدال نقره دست پیدا کرد. در دیگر بازی امروز در رده سنی کمتر از 13 سال، امیر رضا الوانساز برای کسب مدال برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی قرار گرفت و حریف خود را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از 17 سال برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها نتیجه را به عبدالله علی از کشور کویت واگذار کرد و چهارم شد. همچنین در رده سنی 19 سال، سیدمبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کشور کویت رفت و او نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تنیسورهای کمتر از ۱۲ سال ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • پایان تلاش نمایندگان ایران با ۱ نشان نقره و ۱ برنز
  • 2 مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • ۲ مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ ایران مقتدرانه قهرمان شد
  • انتخابی جام جهانی ووشو| ایران به طلای دوئلین تالو مردان رسید
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ طلای دوئلین تالو مردان‌ به ایران رسید
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال