Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اصفهان - ايرنا- استاندار اصفهان گفت : تعامل و ارتباط مديران استان با بدنه سازمان برنامه و بودجه در تهران بايد افزايش يابد.

به گزارش ايرنا، عباس رضايي روز شنبه در نخستين جلسه شوراي برنامه ريزي و توسعه استان در استانداري افزود: مديران اصفهاني راه سازمان برنامه و بودجه تهران و راهروهاي اين سازمان را بلد نيستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهارداشت : از مديران دستگاه هاي اجرايي اصفهان مي خواهم که دست کم ماهي يکبار به اين سازمان سر بزنند و امور مربوط به از جمله کشاورزي، آموزش و پرورش، دانشگاه ها و ميراث فرهنگي را پيگيري کنند.
استاندار اصفهان با بيان اين که مصوبات کارگروه هاي مختلف در اين جلسه مطرح مي شود، بيان کرد: حدود 121 مصوبه در راستاي افزايش اشتغال و سرعت بخشيدن به کارهاي مردم مربوط به کارگروه زيربنايي در جلسه امروز ارائه شد.
رضايي اضافه کرد: همچنين کميته هاي کارشناسي که عملکرد خوبي در تبصره هاي مختلف بودجه داشتند تشويق و تذکرات لازم هم به مديراني که عملکرد ضعيفي نسبت به اين تبصره يا تشکيل کارگروه ها داشتند، داده شد.
وي تصريح کرد: بناي ما در استان بر اين است که تا حد امکان نسبت به سرعت بخشي به کارها بويژه در طرح هاي سرمايه گذاري مورد علاقه مردم بيفزاييم.
استاندار اصفهان گفت: اقداماتي در راستاي صدور مجوز بي نام اينگونه پروژه ها انجام شده که سرمايه گذار نيازي به صرف وقت و انجام کارهاي اداري آنها نداشته باشد.
وي اضافه کرد: قرار بر اين شده که همه دستگاه هاي اجرايي که مجوزها را صادر مي کنند آن را در کمترين زمان انجام دهند و پروسه ها و پروتکل هاي اجرايي را در کمترين زمان ممکن انجام دهند.
استاندار اصفهان اضافه کرد : مديريت آب محلي و منطقه اي نيست بلکه يک موضوع ملي است و بايد در سطح ملي به ما کمک کنند و مساله را حل و فصل کنند.
وي تصريح کرد: اجراي پروژه بهشت آباد گام اول عملي و اجرايي در راستاي حل مشکل آب استان اصفهان است و تا زماني که مساله آب آشاميدني ما حل نشده نمي توانيم آب را به تالاب گاوخوني اختصاص دهيم.
به گفته وي کمک سازمان محيط زيست کشور به اجراي پروژه بهشت آباد و تشکيل ستاد احياي زاينده رود با استفاده از تجربه خوب درياچه اروميه از مهمترين راههاي کمک عملي و اجرايي در راستاي احياي تالاب گاوخوني محسوب مي شود.
رضايي با اشاره به طرح جامع و پروتکلي هم در رابطه با تالاب بين المللي گاوخوني در اين جلسه ارائه شد افزود: حمايت صد در صدي مديريت استان را در اين رابطه اعلام مي کنيم اما سازمان محيط زيست کشور بايد پيگيري هاي لازم را براي تامين آب بر مبناي حق آبه اين تالاب و رعايت حق آبه کشاورزان انجام دهد تا بتوانيم براي حفظ و بقاي تالاب گاوخوني هم قدم موثري برداريم .
استاندار اصفهان با بيان اين که سال گذشته 6 هزار 240 ميليون ريال براي تبصره 19 در استان جذب شد، خاطرنشان کرد: اين مبلغ در سال جاري حدود 33 درصد اضافه شد که عملکرد آن تا يکماه آينده منتشر خواهد شد و در اختيار مردم استان قرار خواهد گرفت.
وي گفت: بايد عملکرد مقايسه اي و جايگاه استان در تبصره 19 را با ساير استانها در جلسه آينده اين شورا ارائه شود و از مديران اين استان مي خواهم که کتاب بودجه را همانند يک درس و مشق روزانه مطالعه و حفظ کنند.
شوراي برنامه ريزي در استان سال گذشته 9 نشست برگزار کرد که اين نشست ها 40 مصوبه بدنبال داشت و از اين تعداد 38 مصوبه اجرايي شده و 2 مصوبه تا کنون اجرايي نشده است.
نخستين جلسه شوراي برنامه ريزي استان اصفهان با حضور مديران دستگاه هاي مرتبط روز شنبه در استانداري اصفهان برگزار شد.
/6026/7150
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۷۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی کهگیلویه و بویراحمد

شبرنگ در نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی استان با اشاره به برنامه‌های هفته کارگر افزود: جلسات هماهنگی و هم اندیشی با حضور مدیران و تشکل ها، اجرای مانور ایمنی درکارگاه‌های ساختمانی و پتروشیمی دهدشت، جشن کارگری در مجموعه‌های مختلف، تجلیل از کارگران و برگزاری مسابقات ورزشی از مهمترین برنامه‌های هفته کارگردر استان است.

در این جلسه کارگران مشکلات خود در زمینه معیشتی، حقوقی و صنفی را بیان کردند.

هاشمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی کارگران در این جلسه گفت: مشکلات زیادی در این جامعه کارگری وجود دارد که بعضی از آنها در چارچوب قانون می‌گنجد و قابل حل می‌باشد و یا دراستان قابل پی‌گیری و برطرف شدن است، اما برخی از توان ما خارج است.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی مازندران
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی کهگیلویه و بویراحمد
  • لزوم استفاده بهینه از فضای مشارکتی در شهر/ افزایش ۶ درصدی بودجه فرهنگی شهرداری اصفهان
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی استان
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی استان اصفهان نسبت به کل کشور
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی اصفهان نسبت به کل کشور
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی / مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟